obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
KPN webdisk
sluimer
Bij mijn internet premium abonnement, kan je de optie WEBDISK toevoegen. Na aanmelding bij de gratis variant hiervan, keurig de aanmeldingsbevestiging ontvangen per email.
Maar nergens kan ik in deze mail of op de site van KPN iets vinden hoe nu verder.

Zijn er gebruikers die mij verder kunnen helpen, hoe nu verder of waar je hiervoor moet inloggen ?
 
KPNwebcare2
Hallo "Sluimer"

http://webdisk.planet.nl/webdisk/02.html
www.kpn.com/webcare
 
sluimer
Oke, bedankt. Zo is het duidelijk. Hoewel het duidelijk is dat PLANET opgegeaan is in KPN,
blijft het vreemd dat ik, om te proberen, iets bestel op de site van KPN, waarvan je op geen enkele manier iets terug kan vinden op de eigen KPN site. Ook niet via de klantenservice pagina's. Zelfs via GOOGLE is er weinig te vinden. Gebruik je echter PLANET WEBDISK, dan kom je uit op de aangegeven link. Ik had echter geen idee dat mijn inloggegevens van KPN zouden werken op iets wat nog in de PLANET omgeving staat. Zeker omdat ik de afgelopen jaren geen abonnement heb gehad bij PLANET.

Bestelling is alleen mogelijk als je ingelogd ben via MIJN KPN, zie:
Actieve opties voor pakket InternetPlusBellen Premium:

KPN Webdisk 10MB € 0,00 per maand
Met Webdisk kunt u bestanden opslaan, delen en benaderen via het Internet.


Wat mij betrefd mag er bij deze een slot op dit onderwerp.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN webdisk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie