obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Phillips dvdr 5330h
jkruyff
Ik heb sinds kort Digitenne maar kan niet meer opnemen met mijn recorder van de tv. Ik krijg de melding: geen signaal. Ik heb een aansluiting gemaakt(scart) van basis ontvanger naar tv(EXT1) en een scart aansluiting van Phillips dvdr 5330H naar tv (EXT2) ipv naar basis ontanger wat doe ik niet goet.

M.v.g. J. Kruyff.
 
rmxpat
1) de reden voor de melding: geen signal is omdat een TV kan alleen signalen ontvangen. Een TV kan signalen niet zenden. De Digitenne ontvanger moet een signal naar de TV *EN* ook naar de DVD recorder.

2) Maak de scaart aansluiting van de basis DIgitenne ontvanger naar de tv (EXT1) (dat heb je al gedaan)

3) Maak een tweede scaart aansluiting van de basis DIgitenne ontvanger naar de Phillips dvdr 5330H.

4) daarna, maak de scart aansluiting van de Phillips dvdr 5330H naar de tv (EXT2).

Groetjes, rmxpat
 
jkruyff
bedankt heb ik reeds geprobeerd, ik heb het signaal op Digittene ook al veranderd haalt niets uit.
M.v.g. j.kruyff
 
Jillie
Wat je ook kunt proberen.

Van je decoder met je afzet naar de ext1 van je recorder. De ext1 kan alleen het signaal ontvangen.
En de 2e afzet steek je in de ext2 van je recorder en in de ext1 van je tv.

Je kunt het ook zien aan de aanduiding bij de scart aansluiting er staan blokjes met pijltjes bij. Bij de ene scart staat 1 pijl en de andere 2.

Het kan zijn dat je in de configuratie van de recorder een instelling moet wijzigen om scart 1 en 2 door te lussen.

Bij mij werkt het ook zo.

Groetjes jilles
 
jkruyff
Bedankt ik ga er mee aan de slag.

M.v.g. j.kruyff
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Phillips dvdr 5330h', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
openzetten H220N voor Net-tv (phillips) Helpdesk : 1 21 jan 2012
Experiabox Motorola-DVDR Algemeen : 1 28 mrt 2011
DVDR aansluiting Algemeen : 8 10 nov 2010
Advertentie