obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
MIJNKPN: GEEN MOBIEL ABONNEMENT BESCHIKBAAR VOOR DIT NUMMER
sunluck
Wie weet hier raad mee:
Ik ben sinds 6 juni 2011 overgestapt van KPN Prepaid naar KPN PERSONAL SIM SMART ABONNEMENT.
Gelijk nieuwe telefoon aangeschaft bij dit abonnement en kreeg dus nieuwe simkaart.

Nu had ik nog geen MIJNKPN account, dus gelijk aangemaakt op de site.
Nu wil ik mijn mobiele abonnement activeren, zodat ik de factuur kan zien en bundeltegoed en dergelijke.
Maar als je gaat naar:
Aanmelden mijn mobiel
Activeer je mobiele omgeving
en ik vink aan: Activeer mobiele telefoon abonnement en vul dan mijn nulzes nummer in, dan krijg ik in rode letters te zien:
ER IS GEEN MOBIEL ABONNEMENT BESCHIKBAAR VOOR DIT NUMMER

HEb al een aantal keren contact gehad per mail met klantenservice, maar geen oplossing, want ik moest alle gegevens van type webbrowser en dergelijke doorgeven aan hun en de foutmelding, maar niets meer gehoord.

WAT NU TE DOEN: Ik wil toch mijn factuur en bundeltegoed en dergelijke kunnen zien en aanpassen.

HEEFT IEMAND DIT OOK GEHAD?

Graag een reactie,
Groetjes Sandra
 
jackietreehorn
Hoi Sandra,

ik heb hetzelfde probleem, volgens de klantenservice was er een storing en het vandaag opgelost zou worden. Maar ik kan nog steeds niet registreren.
 
sunluck
HOI HOI,

Kon jij ook wel een account aanmaken bij mijnkpn?
ik kon namelijk wel een account aanmaken, maar om dan mijn mobiel abonnement te activeren/registreren dat doet hij niet, want dan geeft hij dus die melding"GEEN MOBIEL ABONNEMENT BESCHIKBAAR VOOR DIT NUMMER" .
Ik heb hier dus al last van sinds dat mijn kpn prepaid omgezet is naar een KPN personal sim smart abonnement en dat is al sinds 6 juni, dus dan is het een lange storing.
Ik heb gisteren met klantenservice gebeld en de medewerker heeft een mail of formulier naar een bepaalde afdeling gestuurd en dan zou binnen 10 werkdagen mijnkpn dan geactiveerd worden of zoiets.
Vind het maar een raar verhaal.

Groetjes Sandra
 
jackietreehorn
ik kon wel een account aanmaken, maar ik kan deze account niet koppelen met mijn mobielnummer: ik krijg dezelfde foutmelding: "GEEN MOBIEL ABONNEMENT BESCHIKBAAR VOOR DIT NUMMER"

Iemand van de technische dients zou mij terugbellen om te helpen, maar ik heb tot nu toe niks gehoord. Dit is een zeer slechte begin voor KPN.
 
sunluck
Ik vind het ook zo'n slechte zaak.
Ik dacht ik ga voor een KPN abonnement omdat ik al jaren een KPN prepaid had gehad en nooit problemen.
Maar ze maken zo'n reclame om mijnkpn, maar het werkt helemaal niet.
Hoe kan je nu je factuur bekijken en je bundel aanpassen.
Dit is toch belachelijk.

Bij mij zouden ze dus binnen 10 werkdagen iets gaan activeren of zo.
Zo dat ik gebruik kon gaan maken van mijnkpn.
Dus moet even afwachten, maar ik ga gewoon bellen.

Groetjes Sandra
 
harryh
Heb precies hetzelfde.
Ben al 1 maand bezig om MIJNKPN werkend te krijgen!! Ik heb mijn eerste factuur al binnen.

10x helpdesk (1200) gebeld. Zou worden teruggebeld binnen 48 uur. Jaja. Dan krijg ik een mailtje met verzoek weer eens aan te geven welke browser ik gebruik. Zelf in de kpn winkel tot 2x aan toe fout laten zien daar gelijk incident gemaakt. resultaat noppes. Niemand belt terug, geen oplossing.

Begin mijn vertrouwen wel wat te verliezen - komt dit ooit nog goed?

Misschien leest een kpn 'er dit;

bij aanmaken van nieuw mijnkpn account komt tijdens invullen van mijn 06 nummer de melding:

voor het activeren van diensten is een KPN nummer nodig. Het ingevoerde nummer is niet bekend. Controleer het nummer.


Ik voer het nummer gewoon goed in natuurlijk. foutmelding zowel met windows 7 of windows xp met alle moderne browsers geprobeerd.


incident: 110707-000129

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 11 2011 15:41:05:
Het lijkt wel zinloos om de kpn te bellen of te mailen.

Stuur ik een duidelijk verhaal wat er dus niet werkt krijg ik een standaardmail terug met het verzoek (voor de zoveelste keer) alle zinloze gegevens op te leveren.
mijn browser, windows versie etc etc. Lekker efficient zo.

Geeft nou niet echt een goed gevoel. Als ik tijdens het registreren een melding krijg dat mijn nummer geen geldig KPN nummer is dan is het waarschijnlijk geen browser of windows versie probleem. Mijn ingetikte nummer wordt via mijn Windows en browser verstuurd naar een server ergens en dan in een of andere database gecheckt.

Mijn 06 nummer wordt blijkbaar niet gevonden en mijn browser krijgt een melding terug (mooie rode letters) blijkbaar werkt mijn browser dus. Of denkt de helpdesk dat afhankelijk van de browser er steeds een andere melding verschijnt.

Waar zijn de goede oude helpdesk medewerkers die wel wat wisten en je problemen oplosten?

Wordt vervolgd....
Gewijzigd door harryh op 11 juli 2011, 15:41
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'MIJNKPN: GEEN MOBIEL ABONNEMENT BESCHIKBAAR VOOR DIT NUMMER', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
DVR benaderen met mobiel netwerk Hardware instellingen : 3 08 feb 2019
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
Advertentie