obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
afstandbediening.....
Luuk
Dit lees ik in de handleiding:
"Start de programmeermodus door MENU en STOP tegelijk ca. 2 seconden ingedrukt te houden. Het controlelampje op de afstandsbediening knippert twee keer en u kunt de toetsen loslaten."

Verschillende malen geprobeerd, maar geen controlelampje dat twee maal knippert......

Zijn er nog andere manieren om de afstanbediening op je TV af te stemmen?
 
lucky72
je kan het eens handmatig doen , er staat een lijst met tv merken , die kan je dan even per stuk proberen , zo ging dat bij mij ook goed,
moest wel zo'n 8 keer proberen totdat ik de goeie had.
 
Luuk
Helaas begint het handmatig instellen op dezelfde manier als het automatisch instellen......

En ik schreef dat de eerste stap al niet lukt. Frown
 
Henk2304
Als je stipt de handleiding volgt moet het gewoon werken. Of je doet iets verkeerd of je AB is stuk. Je zou naar de dichtsbijzijnde KPN-winkel kunnen gaan om te laten controleren of je AB stuk is.
L8r, Henk
 
Luuk
Daar schiet ik natuurlijk niet echt veel mee op. KPN doet toch kwaliteitscontrole voordat ze die zooi versturen.....?

Oh nee, wacht effe, ik denk dat ik nu last heb van een generatie kloof,
tegenwoordig lever je rotzooi, en komt de klant 'vanzelf' wel terug (maar hopenlijk niet) AngryGrin
 
Henk2304
Er kan natuurlijk altijd eens een keer bij iemand iets niet helemaal goed zijn. Dat jij dat dit keer wellicht bent is vervelend voor jou, maar betekent niet direct dat de kwaliteitscontrole van KPN niet zou deugen. Dat gebeurt ongetwijdeld - net als bij de meeste leveranciers - steekproefsgewijs. En dan slipt er wel eens iets doorheen. Jij hebt blijkbaar pech.
L8r, Henk
 
Mic
Blijkbaar heb ik dan dezelfde pech als Luuk.
Alles werkt, behalve in de programmeermodus komen.

Iemand al een oplossing?


Alvast bedankt.
 
Giant2000
Volg de aanwijzing exact dan kan niet mis gaan:

Instellen:
-Druk MENU (onderste van de 'cirkel'Wink en STOP (linkerknop van de 'druppel'Wink tegelijk in en wacht tot het controlelampje 2 keer knippert (duurt ca. 2 seconden).
-Druk de code uit de lijst in en het lampje knippert weer 2 keer.
-Druk dan op TV (linksboven) en je tv moet nu uitgaan.

Controle:
-zet je tv weer aan met de afstandbediening van de tv.
-probeer het volume en de AV knop
Gewijzigd door Giant2000 op 01 augustus 2011, 14:55
 
Mic
Aan twee seconden twee knoppen ingedrukt houden valt helemaal niets verkeerd te doen, toch?

Maar goed, het is nu opgelost. Smile
De beschreven methode blijkt namelijk op de oude afstandsbediening te slaan. KPN levert nu een andere afstandbediening maar doet daar de oude methode bij. Sad
De juiste methode voor de nieuwe afstandsbediening is om vijf seconden de stopknop ingedrukt te houden. Daarna kan je meteen de tv-code (dus niet de merk-code) invoeren.

Voor meer info: klik
 
Giant2000
Och ja... dan gaat het natuurlijk altijd mis...
Ik heb ook nog één van de eerste generatie, die is ook langgerekt, ligt dus lekkerder in de hand, en daar kan ook nog naar de tv mode switchen en diverse functie van de tv bedienen, bijv, de nummerieke toestsen en teletekst . Met de komst van HDMI is deze laatste functie niet meer bruikbaar, maar toch heeft deze ab de handige opnames knop. Daarmee ga je gelijk naar je opnames ipv. via het menu. Er zaten ook nog andere functies op, zoals de paperklip: plaatsen binnen de opname markeren zodat je een fragment snel terug kon vinden. Deze handigheden zijn helaas bij latere firmware versie uitgeschakeld.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'afstandbediening.....', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Afstandbediening Vs. LED-Lamp Helpdesk : 18 08 mei 2015
Code afstandbediening Akai AL2425CI Algemeen : 6 21 jan 2013
Samsung code voor afstandbediening Hardware instellingen : 1 04 mrt 2012
afstandbediening Helpdesk : 3 05 nov 2011
afstandbediening compatibel Algemeen : 1 05 sep 2011
Advertentie