obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
je betaald voor het maximum en wanneer je daar gebruik van maakt krijg je het minimum
jacobus57
Snelheid internet: mijn is verteld als je veel bestanden download word de snelheid zowel upstream als downstream verlaagt
Ik heb de afgelopen tijd veel bestanden binnen gehaald en mij upstream is teruggebracht van 1230 naar 1100 KBps en downstream van 1652 naar 1100 KBps
Het betekend dus als je het internet veel gebruikt, dat je gestraft word je betaald voor het maximum en wanneer je daar gebruik van maakt krijg je het minimum
 
Giant2000
Broodje aap verhaal want KPN hanteert de fair-use policy: er wordt vanuitgegaan dat je normaal omgaat met het internet gebruik. Waarom zou er anders snel internet verkocht worden? Wat je internetsnelheden naar benede haalt heeft een andere oorzaak: er wordt door het systeem gezocht naar een stabiele snelheid op jouw verbinding. Je zou je Experia Box eens een harde reset kunnen geven, wellicht gaan je snelheden dan weer omhoog.
 
jacobus57
Het is geen Broodje aap verhaal Ik heb dit van een medewerk KPN en bederft een harde reset dat werkt ook niet
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'je betaald voor het maximum en wanneer je daar gebruik van maakt krijg je het minimum', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Gebruik KPN afstandsbediening Hardware firmware : 1 17 jun 2018
Hoe krijg ik een beter wifi signaal??? WiFi : 6 09 aug 2017
Multicast voor Ambilight Hardware instellingen : 3 31 okt 2016
Gebruik van splitter Hardware instellingen : 6 03 aug 2016
Advertentie