obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Afstandsbediening 1960/1910 defect?
paulpel
Hallo,

Wij hebben sinds februari twee KPN interactieve TV decoders. Een 1960 voor beneden en 1910 voor boven. Allebei die lelijke witte (overigens gelijke) afstandsbedieningen.

Sinds gisteren zijn ze allebei defect! Tegelijk dus... Ik heb de batterijen van beide vervangen voor nieuwe en ook boven en beneden uitgewisseld, maar niets. Als je de knopjes gebruikt, hoort er ook een controlelampje op de AB's te knipperen, maar dat doen ze ook niet meer.

Heb ik hier te maken met de wet van Murphy of is er iets verkeerd gegaan en zit er ergens een geheim uit/aan knopje?

Ik had al begrepen dat je de decoders niet kan aansturen met een universele afstandsbediening, omdat de RC/IR niet bekend zijn. Maar ik kan ook nergens vinden waar ik vervangende AB's kan kopen indien nodig.

Help?
 
TokkieTokkie
KPN bellen en monteur bestellen.
 
paulpel
Even een terugkoppeling en voortgang:

vanavond KPN aan de lijn gehad. Erg vervelend, raar, standaard vragen of ik al een reset heb gedaan etc. Maar uiteindelijk komen er twee nieuwe remotes aan.

Goede service, snel en zeker niet vervelend.

BInnen 5 dagen zouden ze er zijn, dus nog even afwachten en via het menu zappen...
 
Hodgeman
vanavond KPN aan de lijn gehad. Erg vervelend, raar, standaard vragen of ik al een reset heb gedaan etc. Maar uiteindelijk komen er twee nieuwe remotes aan.




____________________



wii Remote Controlle Cheap wireless controller nintendo r4
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afstandsbediening 1960/1910 defect?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gebruik KPN afstandsbediening Hardware firmware : 1 17 jun 2018
snelcode afstandsbediening Salora lcd2420fhdvx-wh Algemeen : 1 10 feb 2017
Afstandsbediening Interact TV en B&O Frequently Asked Questions : 2 26 dec 2014
weigeren vooruitspoelen met afstandsbediening Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 5 06 apr 2014
Code afstandsbediening voor Silva-Schneider TV type LDT60-500HD Hardware instellingen : 1 03 mrt 2014
Advertentie