obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
eigen harde schijf gebruiken
miel
Ik heb een sony dvd recorder (rdr-hx750) maar sinds ik bij KPN ben kan ik niet meer van de tv direkt op mijn dvd opnemen omdat nu alles wordt opgenomen op de harde schijf van de KPN tv ontvanger (motorola 1960).Heel vervelend want er staan programmas op die ik graag wil branden op dvd.Weet iemand hoe ik dit kan doen en of ik de programmas die nu op de motorola staan op een of ander manier kan transporteren naar mijn sony harde schijf?
Ben heel benieuwd want ik ben hier al maanden mee aan het worstelen.
Het zal toch niet zo zijn dat mijn dure apparaat van Sony voor niet gekocht is.

bedankt alvast Miel
 
boekbros
Normaal gesproken gebruik ik de HDMI-kabel om tv te kijken. Alhoewel ik geen HD abo heb, is het beeld toch mooier dan met SCART. Maar.... als ik wil opnemen van mijn decoder-hardeschijf (Motorola 1960) naar mijn Panaspnic HD-recorder, dan sluit ik de decoder op mijn tv aan met een SCART-kabel naar de eerste SCART-aansluiting van mijn tv (Samsung). De tweede SCART-aansluiting van de TV is zowel een in- als uitaansluiting. Hier sluit ik een tweede SCART-kabel op aan die naar mijn Panasonic HD-recorder gaat.De beeldkwaliteit is wel wat minder dan met HDMI-kabel maar acceptabel. Daarna stop ik een DVD in Panasonic HD-recorder en brand de film naar de DVD. VoilĂ !
 
miel
bedankt boekbros, ik ga dit proberen.Ik wordt gek van al de kabels.
Dit houd natuurlijk wel in dat ik regelmatig kabels moet verwissellen als ik tenminste op wil nemen.?
In ieder geval bedankt- ik laat weten of het lukt.
groetjes Miel
 
boekbros
inderdaad, je b;ijft kabels wisselen. maar omdat ik digitenne ook heb, neem ik meestal daar op. alleen natuurlijk die ene keer ging het mis, maar had ik toevallig ook met de decoder een opname gemaakt.
succes.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'eigen harde schijf gebruiken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
DVS1200 buiten gebruiken Algemeen : 2 24 jul 2020
Netflix in combinatie met een eigen router KPN met eigen modem/router : 13 07 jun 2020
upnp gebruiken Hardware instellingen : 1 08 mrt 2019
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Advertentie