obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Verbinding slecht.
Thomas N
Hallo,

Ik heb een probleem met de internetverbinding van een pc na een verhuizing. Deze verbinding is namelijk zeer traag en de pc heeft een zeer trage verbinding met de experiabox ( downloadsnelheid +- 20 kbs )

- ik weet dat het niet aan de aansluiting ligt. Als ik hier een laptop op zet is de verbinding zeer snel.
- ik weet dat het niet aan de netwerkkaart ligt. Ik heb al een andere netwerkkaart in de pc gezet maar de verbinding bleef even traag.
- het gaat om een pc die nog geen jaar oud is en in het oude huis nog prima functioneerde
- ik heb een snel surfen abbonement lopen.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? Ik kreeg laatst als tip dat er 2 dingen aan de hand kunnen zijn. Of er is tijdens de verhuizing iets fout gegaan met het moederbord, of het is softwarematig, dus ik zou de hele pc eens kunnen proberen te formateren. Misschien heeft iemand een ander idee?

Alvast bedankt!
Thomas
 
KPNwebcare2
Hallo,

Controleer je bekabeling eens. Er kan een breuk in zitten.
www.kpn.com/webcare
 
Sanchez999
cookies en tempory internet filers al verwijdert. een keertje tune-up of ander schoning programma eroverheen. is het ook traag als je de pc eventueel met de kabel aansluit (of is dat nu al zo)

formateren lijkt mij iig een beetje rigoreus maar het kan nooit kwaad
 
Thomas N
De bekabeling moet volgens mij in orde zijn. Toen ik een ander systeem op deze kabel aansloot had deze wel een snelle verbinding. Dat opschonen zou ik wel eens kunnen proberen. Ik heb het hier overigens alleen maar over een bekabeld netwerk, draadloos werkt gewoon en laat ik buiten beschouwing. De pc heeft ten slotte geen draadloze netwerkkaart.

Thomas
 
Sanchez999
ja dan lijkt het mij toch echt in de pc te zitten het enige wat ik me anders zou kunne voorstellen is een andere netwerk poort op de experia box.

maar idd schoon je pc eens op en als je dezelfde virus scannen hebt vergelijk deze eens. misschien is er toch een instelling verander of i.d.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding slecht.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 feb 2021
slechte wifi verbinding op 1 PC WiFi : 4 18 jan 2018
vpn verbinding Hardware instellingen : 2 13 jan 2017
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers : 11 02 jan 2017
Advertentie