obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Nu weer geen digitenne op kanaal 50
martienk
Ik woon in Rhenen. Regelmatig hebben wij hier storing, dan wel totaal wegvallen van signaal. Nu is kanaal 50 Lopik en Veenendaal, met bouqet 1 weer uitgevallen. Geen radio 1t/m 5 en geen Tv 1 t/3 dus. Bijzonder irritant.
Het ligt niet aan de ontvanger. Ik heb een prima ontvangst van veel Duitse zenders en zelfs Ketnet+ die alleen in Belgie is te vangen.
Is de kwaliteit en het vermogen van de KPN zenders nou zo beroerd?

Martien
 
EstherPH
De laatste paar weken heb ik niets anders dan fikse storing.
Ik woon aan de rand van Barneveld (niet ver van Rhenen dus) en de eerste maanden afgestemd op regio Utrecht geen problemen.
Ineens storing, op alle zenders en het is zeer hindelijk en waardeloos. Het komt erop neer dat ik helemaal geen tv kan kijken.
Inmiddels heb ik alle regio's uitgebrobeerd en alle manieren van zenders zoeken.
Tevens de attenne op alle mogelijke manier geplaatst.
Ik kom niet verder dan 44-55% ontvangst.
De publieke zenders zijn nog het ergste.
Wat gaat er fout?
 
EstherPH
Als laatste redmiddel zojuist met een verlengkabel de attenne aan letterlijk de andere kant van de kamer gezet en nu doet het.
Hoe kan de positie zo ineens drastische veranderen?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nu weer geen digitenne op kanaal 50', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid : 5 10 jul 2017
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
Advertentie