obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
experiabox
van den Broek
bij mij is een paar weken geleden een experiabox voor draadloos internet geplaatst, maar het ding heeft kuren. ik ben door het experteam telefonisch geholpen, maar het probleem bestaat nog steeds. ik gebruik echter ook een dongel hier in huis op dezelfde laptop. ik vraag mij nu af of dat de oorzaak kan zijn van de prblemen. de mail en internet assisten van kpn zegt dat ik een code moet intypen, maar ook dat helpt niet, kan iemand mij raad geven?
met vriendelijke groet, mw. van den Broek
 
Moses 35i
Ik zou allereerst de software van de Dongle deinstalleren, daarna CCleaner er even overheel halen en de PC opnieuw opstarten. Dan nogmaals de draadloze instellingen voor WiFi instellen. Zou eigenlijk dan goed moeten werken.

Handig is om ook gelijk de nieuwste stuurprogramma's voor je draadloze verbinding (laptop/pc) te downloaden en te installeren. Kan veel problemen oplossen.

Wat voor Modem heb je?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'experiabox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 okt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel diensten : 6 10 jul 2017
Advertentie