obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Alle KPN diensten opgezegd, hoera!
visitor
Heugdelijk nieuws, ik neem geen enkele dienst meer van KPN af, zowel mobiel bellen, adsl als digitenne zijn vervangen door een concurrent en ik moet zeggen dat het vooralsnog uitstekend bevalt, zeker gezien alle crap de laatste tijd weer in de media over kpn (dpi, premium fee chargen voor diensten door derden, arrogantie om dit te flikken na een decennium lang uitzuigen met m.n. schofterige sms tarieven, etc). Puur door het feit dat de concurrenten veelal kleinere spelers zijn zal ik al minder van deze pure minachting van de klant meekrijgen.

Twee punten storen me nog enigszins, maar daar moet ik maar even vrede mee hebben vrees ik:

- ruim de helft van de onderliggende infrastructuur en backend services worden alsnog door kpn geleverd in nederland, je ontkomt er feitelijk niet aan
- de concurrentie is ongetwijfeld vergelijkbaar frustrerend, afgezien van de huidige initiele periode (aanstaande klanten zijn altijd koning, tot de krabbel staat en de cash flowt)

Bedankt voor de ondersteuning op dit forum, het is tragisch dat een rogue support dienst door een paar man bij de KPN callcenters nog het dichtst bij fatsoenlijke support in de buurt komt, desalniettemin dank daarvoor.

Hopelijk niet tot ziens :/
 
boekbros
we nemen graag afscheid van je. altijd dat gezeur op het forum, maakt de huidige gebruikers niet blij. weer een zeur minder, inderdaad: Hopelijk niet tot ziens.
Je vindt wel een andere plek om negatief te zijn,
Gegroet en vaarwel.
 
Kniest
Veel plezier verder met het verbeteren van je eigen belevingswereld. Het zal ongetwijfeld intens ´genieten´ worden bij een andere provider.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alle KPN diensten opgezegd, hoera!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Beeld bevriest op alle experiaboxen KPN Televisie Storing : 13 11 feb 2014
ZTE h368N alle verkeer over DMZ KPN met eigen modem/router : 12 19 jan 2014
Poorten forwarden ZTE H200N nog niet ondanks alle topics gevolgt KPN met eigen modem/router : 1 29 apr 2013
Alle nat problemen verholpen! Hardware instellingen : 2 27 dec 2012
Vanaf 1 augustus alle 4 Eredivisie Live zenders in HD Programma aanbod : 1 04 aug 2011
Advertentie