obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Wekelijk en dagelijks opnemen bij Interactieve tv
Nijpels
Goededag,

toen wij nog Analoog tv abo hadden kon ik via mijn gewone dvd recorder mijn favo soaps en series zo instellene dat dezde dagelijks en/of
wekelijks werden opgenomen. Nu kan dit alleen nog via de EPG voor een paar dagen, en via het menu. Via het menu moet je nog alles per dag invullen. Ik vond het wel zo makkelijk.

voorals als we op vakantie gaan zijn er een aantal series die dagelijks komen die ik wil opnemen en als ik dat per serie per dag moet doen, ben ik wel even bezig.

Dus mijn prangende vraag: wanneer is dit mogelijk?/

Groeten,
Claudia
 
Henk2304
Sterker nog: in de handleiding die ik bij de 1963 heb ontvangen wordt het dagelijks/wekelijks opnemen van programma's gewoon vermeld. Ik heb - ongeveer een maand geleden - de klantenservice gebeld en daar werd verteld dat er met een aantal weken nog een service-update zou komen waarmee de ontbrekende opties zouden worden toegevoerd. Tot nu toe heb ik daar nog niet van gemerkt.
L8r, Henk
 
Nijpels
Goededag,

Ik hoop ook dat dit mogelijk, weer extra service van KPN. Bij ons in de handleiding stond er niets over. Weet eerlijk gezegd ook niet welk model wij hebben.

We shall see.

Groetjes
Claudia
 
Dijna
ook ik ben hier benieuwd na? Weet iemand al meer?
 
Henk2304
Het kan wel met de 1963 maar (nog?) niet icm. het Opnemen pakket. Ik heb familie die om die reden het Opnemen pakket weer heeft afgeschaft. Ze hebben glasvezel en twee ontvangers dus kunnen 4 programma's tegelijk dagelijks/wekelijks opnemen.
Ik heb VDSL en toen ik overstapte op Standaard (met standaard het Opnemen pakket) kon ik ook niet meer herhaald opnemen Frown KPN zegt naar verluid al tijden dat het spoedig komt maar tot nu toe blijft het stil op dat front.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 16 2012 14:00:13:
Gisteren weer eens met de KS gebeld en er werd doodleuk verteld dat herhaald opnemen en tijdopname niet beschikbaar komen. En dat dat op de voorlichting (website?, afsluiten abo?) gecommuniceerd wordt.
Gewijzigd door Henk2304 op 16 oktober 2012, 14:00
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wekelijk en dagelijks opnemen bij Interactieve tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
interactieve tv Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 16 feb 2017
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 feb 2017
suse en interactieve tv Algemeen : 2 04 nov 2016
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 1 12 aug 2016
Advertentie