obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Motorola 1903 achter een switch?
matjan
Sinds een paar weken heb ik ITV. Kan iemand mij helpen met het volgende probleem? Ik heb vanaf de ExperiaBox een utp-kabel naar een switch lopen om bij de tv zowel de Motorola als een PC op de TV aangesloten te hebben. Als ik de kabel aansluit op de 3e ethernetpoort (rode aansluiting) op de ExperiaBox kan ik ITV bekijken maar krijgt de PC geen verbinding met het netwerk en internet. Als ik de kabel op de ExperiaBox aansluit op een andere poort krijg ik wel verbinding met het netwerk en internet op de PC maar geen signaal op ITV...
Op de PC staat windows 7, en het zou voor mij niet zo'n probleem zijn om of het één (ITV) of het ander (PC) te kunnen kijken maar dan wel zonder van poort te moeten switchen.
B.v.d. voor de hulp en het meedenken Wink
 
TokkieTokkie
Kan niet, poort 3 is exclusief voor iTV, PC's die daarop aangesloten zijn kunnen niet het internet op en iTV decoders die niet op poort 3 zijn aangesloten kunnen geen TV signaal ontvangen.
 
matjan
Hoi Tokkie Tokkie,
Ben niet blij met jouw antwoord, maar bedankt voor de duidelijkheid! Blijkbaar zijn ze bij KPN erg bang voor hacks dat ze het zo afschermen. Ik kan me haast niet voorstellen dat er niet meer klanten zijn die maar 1 kabel naar de tv willen hebben lopen. Gelukkig dat ik ook nog met die PC draadloos kan. Zelfs een 1080p filmpje lukt nog. Maar ik had juist een switch ervoor gekocht om een stabielere (en met gigabit snellere) verbinding te hebben.
Thanx anayway Shock
 
TokkieTokkie
Heeft niks met hacken te maken, maar de 789 (ik neem aan dat je die hent) kunnen dat technisch gewoon niet.

de ARV7519 kan het namelijk wel.
 
Giant2000
Het heeft er ook mee te maken dat je voor tv een gegarandeerde bandbreedte nodig bent. Als tv en internet niet zo gescheiden wordt dan zal je als tv kijker niet blij worden bij een hevige internetdownload.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Motorola 1903 achter een switch?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Apple netwerk achter experiabox Algemeen : 8 04 mei 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
VPN achter Experiabox V10 Hardware instellingen : 8 04 feb 2017
Reset EB V8 Motorola VIP1853 Helpdesk : 1 22 mei 2016
EPG Digitenne loopt achter KPN Televisie Storing : 2 29 jan 2016
Advertentie