obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Verdwijnen van de zender NDR
trijnko
Kregen gisteren bericht van een geringe prijsverhoging. Soit maar ook dat we nieuwe zenders kregen JoepieSmile maar ook dat we NDR kwijtraken. SadSad En dat betreur ik ten zeerste. Kan nu echt niet deze ene zender er niet opblijven?
 
Moses 35i
Dat klinks als een bandbreedte probleem... Wellicht binnenkort alle duitse zenders in een apart abbo?
 
trijnko
Een apart abonnement voor Duitse zenders zou vreemd zijn. Als er al bandbreedteproblemen zijn is het onlogisch om zenders toe te voegen. Volgens mij willen ze af van de basisabonnementen.
 
Moses 35i
Dat bedoelde ik met 'apart abbo'. UPC is er al mee begonnen, Ziggo weet ik niet (vast wel denk ik) en KPN zegt nog niets maar je kan er op wachten. Het basispakket leegplukken, plus pakket (of hoe dat ook mag heten) ook minimaliseren en dan vervolgens thema paketten uitbrengen met een prijs van tenminste 7-10 euro en het basispakket tussen de 11 en 15 euro.

Basis pakket (ned 1, 2, 3, Canvas en Een)
Sport pakket
Duits pakket
Film pakket
Muziek pakket
Nieuws pakket
HD pakket (is er al?)
Arabisch pakket
Commerciele zenders pakket (rtl/sbs enzo)
Uitzending gemist pakket apart voor elk extra pakket

Uiteraard Sport1/Film1 helemaal apart (zoals nu en wellicht ook nog eens gesplitst in 2 of 3 aparte pakketten)

Je zult me wel voor gek verklaren maar geloof me, dit zal niet zo gekke lang meer duren... (is niet te hopen maar een goedkoop alternatief (in vergelijking) is dan Canaal Digitaal TOP pakket en alle FTA kanalen over de astra's (3 kops opnemer))...
 
Henk2304
Bij Ziggo doen ze juist het omgekeerde: van een groot aantal pakketten gaan ze halverwege dit jaar terug naar nog maar drie pakketten. Het basispakket omvat de meest bekeken zenders, incl. de HD-varianten (van vooral de Nederlandse zenders). Daarnaast komen er nog twee pakketten bij. Meer niet.
L8r, Henk
 
boekbros
ik wist niet dat Ziggo volgens het KISS systeem werkte. wellicht begrijpen ze het zelf beter met maar 3 pakketten.
 
Moses 35i
Kijk, bij ziggo weten ze tenminste iets over hoe de klant kijkt en pakketten aankopen. Nu de rest nog.
 
Henk2304
Toch heeft het ook bij Ziggo ff geduurd voordat ze tot dit inzicht kwamen. En in de tijd daaraan voorafgaand is er op het Ziggo-forum een boel geklaagd (ook door mij), o.m. over het moeten betalen voor HD-zenders waarvan de SD-variant al in het basispakket zit. Temeer omdat je bij relatief klein schermen (40" of kleiner) op ekele meters kijkafstand toch niet zoveel verschil tussen HD en SD ziet. Nu maar hopen dat de concurrentie voor KPN in het Ziggo-gebied ook KPN tot dit inzicht brengt.
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verdwijnen van de zender NDR', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe radio-zender Programma aanbod : 3 20 aug 2013
Melding Zender niet beschikbaar KPN Televisie Storing : 3 10 mrt 2012
Zender Indeling Wijzigen Algemeen : 2 22 nov 2011
Zender van de maand mei Programma aanbod : 1 04 aug 2011
Nieuwe zender vanaf 4 juli Programma aanbod : 1 08 apr 2011
Advertentie