Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Verdwijnen van de zender NDR
|
|
trijnko |
Geplaatst op 13 April 2011, 19:34
|
Activiteit » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox ZTE » Motorola 1960 » Interactieve TV Berichten: 13 Lid sinds: 05 Nov 2009 |
Kregen gisteren bericht van een geringe prijsverhoging. Soit maar ook dat we nieuwe zenders kregen Joepie maar ook dat we NDR kwijtraken. En dat betreur ik ten zeerste. Kan nu echt niet deze ene zender er niet opblijven? |
|
|
Moses 35i |
Geplaatst op 13 April 2011, 22:24
|
Activiteit Berichten: 99 Lid sinds: 07 Sep 2010 |
Dat klinks als een bandbreedte probleem... Wellicht binnenkort alle duitse zenders in een apart abbo? |
|
|
trijnko |
Geplaatst op 14 April 2011, 18:30
|
Activiteit » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox ZTE » Motorola 1960 » Interactieve TV Berichten: 13 Lid sinds: 05 Nov 2009 |
Een apart abonnement voor Duitse zenders zou vreemd zijn. Als er al bandbreedteproblemen zijn is het onlogisch om zenders toe te voegen. Volgens mij willen ze af van de basisabonnementen. |
|
|
Moses 35i |
Geplaatst op 15 April 2011, 10:34
|
Dat bedoelde ik met 'apart abbo'. UPC is er al mee begonnen, Ziggo weet ik niet (vast wel denk ik) en KPN zegt nog niets maar je kan er op wachten. Het basispakket leegplukken, plus pakket (of hoe dat ook mag heten) ook minimaliseren en dan vervolgens thema paketten uitbrengen met een prijs van tenminste 7-10 euro en het basispakket tussen de 11 en 15 euro. Basis pakket (ned 1, 2, 3, Canvas en Een) Sport pakket Duits pakket Film pakket Muziek pakket Nieuws pakket HD pakket (is er al?) Arabisch pakket Commerciele zenders pakket (rtl/sbs enzo) Uitzending gemist pakket apart voor elk extra pakket Uiteraard Sport1/Film1 helemaal apart (zoals nu en wellicht ook nog eens gesplitst in 2 of 3 aparte pakketten) Je zult me wel voor gek verklaren maar geloof me, dit zal niet zo gekke lang meer duren... (is niet te hopen maar een goedkoop alternatief (in vergelijking) is dan Canaal Digitaal TOP pakket en alle FTA kanalen over de astra's (3 kops opnemer))... |
|
|
Henk2304 |
Geplaatst op 19 April 2011, 10:41
|
Expert » Noordoostpolder » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox V10 H369A » Interactieve TV Berichten: 331 Lid sinds: 31 Jan 2011 |
Bij Ziggo doen ze juist het omgekeerde: van een groot aantal pakketten gaan ze halverwege dit jaar terug naar nog maar drie pakketten. Het basispakket omvat de meest bekeken zenders, incl. de HD-varianten (van vooral de Nederlandse zenders). Daarnaast komen er nog twee pakketten bij. Meer niet.
L8r, Henk
|
|
|
boekbros |
Geplaatst op 19 April 2011, 10:45
|
Activiteit Berichten: 148 Lid sinds: 16 Feb 2010 |
ik wist niet dat Ziggo volgens het KISS systeem werkte. wellicht begrijpen ze het zelf beter met maar 3 pakketten. |
|
|
Moses 35i |
Geplaatst op 19 April 2011, 19:12
|
Kijk, bij ziggo weten ze tenminste iets over hoe de klant kijkt en pakketten aankopen. Nu de rest nog. |
|
|
Henk2304 |
Geplaatst op 19 April 2011, 20:05
|
Expert » Noordoostpolder » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox V10 H369A » Interactieve TV Berichten: 331 Lid sinds: 31 Jan 2011 |
Toch heeft het ook bij Ziggo ff geduurd voordat ze tot dit inzicht kwamen. En in de tijd daaraan voorafgaand is er op het Ziggo-forum een boel geklaagd (ook door mij), o.m. over het moeten betalen voor HD-zenders waarvan de SD-variant al in het basispakket zit. Temeer omdat je bij relatief klein schermen (40" of kleiner) op ekele meters kijkafstand toch niet zoveel verschil tussen HD en SD ziet. Nu maar hopen dat de concurrentie voor KPN in het Ziggo-gebied ook KPN tot dit inzicht brengt.
L8r, Henk
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verdwijnen van de zender NDR', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Nieuwe radio-zender | Programma aanbod | : 3 | 20 Aug 2013 |
Melding Zender niet beschikbaar | KPN Televisie Storing | : 3 | 10 Mar 2012 |
Zender Indeling Wijzigen | Algemeen | : 2 | 22 Nov 2011 |
Zender van de maand mei | Programma aanbod | : 1 | 04 Aug 2011 |
Nieuwe zender vanaf 4 juli | Programma aanbod | : 1 | 08 Apr 2011 |
Advertentie