obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
kpn arcadyan wireless probleem
gigap4
Hallo,

Sinds een week hebben wij een nieuwe router (arv7519 oftewel de acadyan) mogen ontvangen, ter vervanging van de thomson 780wl die elke dag zomaar uitviel.
Nu hebben wij thuis 2 desktops verbonden via lan verbinding.
en een desktop, 3 laptops, een smartphone, en een gameconsole verbonden via de Wi-Fi.
Sinds we de nieuwe router in gebruik hebben genomen heeft 1 desktop met een Wi-Fi verbinding geen internet verbinding.
Het gaat hier om een desktop met een Wi-Fi protocol b kaartje, wat de acadyan zou moeten ondersteunen.
alles goed ingesteld, kanaal van router al meerdere keren veranderd het wifi protocol N uitgeschakeld zodat alleen B/G werkt, maar elke keer als deze desktop verbinding maakt lijkt het of alles goed is (windows xp draadloze computertje in de taakbalk) maar na een aantal seconden verbreekt de verbinding en maakt hij overnieuw verbinding, en verbreekt de verbinding weer. Dit herhaald zich steeds weer.
Als het lijkt dat er verbinding is (een aantal seconden) en ik open internet explorer dan blijkt ook dat er geen verbinding is.
Ook merken wij hier op dat via de Wi-Fi verbinding van de acadyan webpagina's af en toe zeer traag laden, wel heb ik al hierover vernomen van een ander topic op dit forum dat kpn hiermee bezig is, en dat er een firware update zou komen.

Graag zou ik wat suggesties willen wat dit probleem zou kunnen oplossen.

Groeten,

Marco Ariƫns
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'kpn arcadyan wireless probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Probleem Experia Box V8 Eigen netwerk : 5 08 aug 2016
Decoder oorzaak synchronisatie probleem met geluid KPN Glasvezel diensten : 3 15 apr 2016
sip server arcadyan vgv7519 Eigen telefoon netwerk : 31 28 jun 2015
Advertentie