obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
problemen geluid arizona 935
Ironburn
Ls,

ik zit met het volgende probleem:
ik heb vandaag de arizona 935 gekocht. Maar de ene keer geeft hij wel geluid als ik mijn telefoon bel en de andere keer verschijnt in het display wel mijn telefoonnummer maar dan hoor ik weer geen geluid. Ik heb de handset en het basis station al een keer gereset maar dat mag niet baten. Heeft iemand tips of ideeën dan hoor ik het graag.


Alvast bedankt.
 
Kniest
Geen garantie, maar wij een dergelijk probleem ook gehad. Basisstation was gemonteerd in de meterkast in de buurt van allerlei trafo´s voor variabele verlichting, oplaadpunten voor zaklampen etc en wat nog meer voor een elektronische interferentie daar kan plaatsvinden.

Basisstation verplaatst en problemen direct opgelost met een veel beter bereik van de DECT telefoons. In ons geval 6 maal Siemens E49 H´s op basisstation Chicago 930. Proberen waard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'problemen geluid arizona 935', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers : 11 02 jan 2017
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 21 okt 2016
Problemen met bekabeld LAN Routers : 7 27 jul 2016
Decoder oorzaak synchronisatie probleem met geluid KPN Glasvezel diensten : 3 15 apr 2016
Geluid niet stabiel bij digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 21 dec 2015
Advertentie