obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
NAT type op de PS3, helpdesk gesproken
rkablau
Hoi allemaal,

Ik heb het NAT type probleem voor de PS3 opgegeven. Vorige week de helpdesk gesproken die zeiden dat het probleem met de NAT type aan Playstation ligt want de KPN ondersteunt geen playstation.
Moest ik maar contact opnemen met playstation voor iets wat ze zelf niet ondersteunen, en volgens de helpdesk medewerker gingen ze dat voorlopig ook niet doen.

Ik zei dat ik gewoon van het kastje naar de muur wordt gestuurd want om playstation te bellen over iets wat KPN weigert te ondersteunen heeft natuurlijk geen zin. En daar werd bevestigend op gereageerd. Mijn contract loopt eind van het jaar af en dan gooi ik de KPN er gelijk uit want dit is alles behalve service als je het mij vraagt. ONlagns ook al een week zonder telefoon gezeten. Foutje in hun centrale, duur nummer bellen met de mobiel om het op te lossen. zucht.

Mits er ineens toch een oplossing komt, ik heb de ARV7519 maar weiger zelf een modem te kopen omdat KPN weigert er iets mee te doen terwijl er toch zoveel klachten zijn.

Dank aan KPN.

Groeten
Rob
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NAT type op de PS3, helpdesk gesproken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Code afstandsbediening voor Silva-Schneider TV type LDT60-500HD Hardware instellingen : 1 03 mrt 2014
nat type veranderen Experia Box, ST780 Eigen netwerk : 1 10 dec 2013
Kpn ZTE H220N ExperiaBox Nat Type Hardware instellingen : 9 12 okt 2013
[NAT TYPE] Hulp of KPN moet het wijzigen Hardware instellingen : 1 30 jun 2013
Nat Type Open XBOX 360 Hardware instellingen : 1 07 feb 2013
Advertentie