obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
aansluiting mini laptop
becris
Ik heb zojuist een minilaptop gekocht en heb interactieve tv van de KPN. Kan iemand mij zeggen hoe ik de minilaptop aan kan sluiten op de bestaande aansluiting? is dat ook mogelijk?
 
Codemeister
Ik snap de vraag niet. Wil je internetten?
 
becris
ja ik wil internetten, maar ik heb mijn mini in de KPN experiabox gestoken en toen kreeg ik internet, maar mijn normale computer deed het op dat moment niet meer, is dat normaal?
Ik heb nog een ander probleem, als ik een apestaartje in wil tikken, dus shift en de 2, geeft hij een heel ander teken, hoe moet ik dat oplossen?00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
 
Henk2304
Op de tweede vraag is het antwoord waarschijnlijk dat je een verkeerde toetsenbordinstelling hebt gekozen (bv. Nederlands, terwijl je een Verenigde Staten Internationaal toetsenbord hebt, of omgekeerd). Je kunt dat meestal zien rechts onder op de taakbalk door de muis op het pictogrammetje van het toestenbord te plaatsen. Door er rechts op te klikken kun je het wijzigen via Instellingen.
L8r, Henk
 
becris
bedankt voor je bericht Henk, maar hoe ziet dat pictogrammetje eruit? en waar precies kan ik dat vinden? Ben een echte amateur!!!!!!!Grin
 
KaPteiN
CTRL+SHIFT schakelt ook tussen de toetsenbord instellingen. Probeer dat maar eens.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
becris
Bedankt Kapitein, zal het morgen proberen, want ik heb de mini even afgesloten, want anders kan ik mijn gewone comp niet gebruiken.Sad
 
KaPteiN
Als je shift 2 indrukt en je krijgt geen @ maar een " dan is inderdaad je toetsenbord instelling veranderd. Met CTRL eerst indrukken en dan SHIFT (en beide vasthouden) en weer loslaten verander je eenvoudig de instelling.

Je probleem met 2 computers aan het modem ligt denk ik aan het feit dat je modem geen router is en dus maar 1 ip kan uitgeven. 2 ip's tegelijkertijd kan eenvoudig weg niet.

Ik ken je modem niet, maar een router zou oplossing kunnen brengen.

Ga eens naar start, instellingen, configuratiescherm, netwerkcentrum (of iets wat daar op lijkt), netwerkverbindingen beheren, en kies eigenschappen van je Lan verbinding (of wifi als het je mini laptop betreft), vervolgens rechter muisknop en kies status, en klik op details.

Wat staat er daar bij IP4 IP-adres? (als je verbinding hebt met internet.).
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
becris
Kaptein, ik ga het morgen proberen. Ik wens u wel te rusten toe en dank voor het antwoord.
 
becris
het is gelukt met ctrl en shift tegelijk.
Nu nog een andere vraag, betreft een router, het schijnt dat als ik naar Spanje ga, ik gebruik kan maken van een router. Ik weet echter niet wat het nut daarvan is en welk merk of model ik zou moeten nemen en wat doet zo'n router, blijft die thuis of moet ik die meenemen? Geen idee. Wie kan mij dat uitleggen.
Alvast hartelijk dankWink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'aansluiting mini laptop', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Aansluiting 20 meter van netwerk Eigen netwerk : 2 11 feb 2023
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 okt 2017
geen beeld op laptop met interactieve tv kpn Algemeen : 4 10 feb 2014
aansluiting genesis kastje Frequently Asked Questions : 1 13 nov 2013
telefoon aansluiting Algemeen : 1 19 jun 2013
Advertentie