obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Interactieve TV
mschrijver
En volgens mij kunnen beide partijen gelijk hebben.

Bij ons daalt de internetsnelheid ook aanzienlijk als we ITV aanzetten, vooral als we tegelijk ook nog iets anders opnemen.
Wij hebben een 8Mb abonnement met ITV, maar omdat onze afstand tot de centrale erg groot is, is die 8Mb ook bijna de maximum haalbare snelheid. In dat geval gaat tv kijken dus echt ten koste van de downloadsnelheid.

Heb je een 8Mb verbinding op een plek waar bijvoorbeeld 16Mb leverbaar is, dan gaat het tv kijken in principe niet ten koste van je internetsnelheid...
 
adrie
De afstand van ons tot de centrale is 3590m en de maximaal leverbare snelheid bedraagt 8 Mb.

Dus..
 
boekbros
Klopt; ik had 16Mb (op 1,2 kilometer) maar nu ik 8Mb heb, merk ik nauwelijks verschil. Reeel heb ik zo'n 7,8 Mb en toen ik 16Mb had, hing dat zo rond de 11 à 12Mb.
Mijn experia blijft echter 19Mb aangeven, dus er zal geen verlies zijn als de TV aanstaat.

Aan de andere kant, zegt de Helpdesk dat ik geen telefoon en HD erbij kan hebben, omdat anders de snelheid niet meer gegarandeerd kon worden. Mijn buurman kan echter wél HD ontvangen (volgens de postcodecheck).

Het zij zo: ik ben een tevreden gebruiker.
 
Kniest
Hoop dat de KPN meeleest. Uit deze (terechte) wisseling van berichten blijkt het onvermogen van de KPN om deze toch wel relevante informatie helder op hun site of via andere wegen (telefonisch/kpn winkel) aan de klanten te leveren.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
interactieve tv Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 16 feb 2017
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 feb 2017
suse en interactieve tv Algemeen : 2 04 nov 2016
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten : 7 13 mrt 2016
Advertentie