obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
090312 Digitenne Storing
KaPteiN
Digitenne Storing

Op dit moment is er een storing in de ontvangst met digitenne.

Om een beeld te krijgen hoe groot deze storing is, graag storing melden met de bijbehorende plaats.
Gewijzigd door KaPteiN op 12 maart 2009, 21:08
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
danieluenk
Kan het kloppen dat die storing nog steeds niet is opgelost voor Zwolle?? Of dat daar sowieso een losstaande storing is?

Krijg voor alle commerciele zenders de melding 'geen of gecodeerde uitzending'. Heb al contact opgenomen met de helpdesk en verder geen problemen met abonnement o.i.d. Volgens de medewerkster zouden de zenders weer binnen moeten komen, maar dat is dus niet het geval...

Gr,
Daniel
 
KaPteiN
De storing lijkt voorbij. Dit lijkt me een lokaal iets.
Wat heb je tot nu toe geprobeerd?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
hanoadm
Hallo,

Ik woon in het centrum van Amsterdam en heb sinds donderdag geen ontvangst, er is geen signaal aanwezig. De helpdesk heb ik nog niet gebeld. Weet iemand hier meer over?

Gr,
Hanoadm
 
KaPteiN
Ik zie dat meer mensen zoeken naar een storing van digitenne op deze website. Dus mogelijk is er wel degelijk een storing. Echter er is geen officiƫle melding gedaan.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
hanoadm
Storing is verholpen. De antenne werkte niet meer, vervangen door een andere.

Gr,
Hanoadm
 
Anno
Ik heb eens in de zoveel tijd storing met KPN tv, en wat blijkt steeds weer, breukje in de kabel van mijn ontvanger, echt waar, iedere keer krijg ik een gratis nieuwe toegezonden, en alles werkt weer prima voor een x aantal maanden. Tip voor KPN, maar de ontvanger van een betere kwaliteit, nu moet ik eens in de, nou niet overdrijven, zeker 15 maanden een nieuwe ontvanger aanvragen, dat kan toch niet de bedoeling zijn?
 
Anno
Mijn laatste bericht, zie hierboven, heeft me niets gebracht, en kan er dus niet verder mee... dwz ik betaal nu minder dan bij de kabel, maar heb af en toe, geen signaal, en dat wil weer zeggen, geen beeld... en al halen deze storingen het niet bij de storingen die ik regelmatig had bij de kabel, het is gewoon niet prettig, heeft iemand een oplossing, of idee?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '090312 Digitenne Storing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Landelijke storing telefoonverkeer KPN Telefonie Storing : 1 24 jun 2019
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 feb 2017
Storing internet en email KPN Internet Storing : 2 16 feb 2017
KPN storing op IPv6 en port-forward KPN Internet Storing : 1 04 feb 2017
Digitenne Algemeen : 2 22 nov 2016
Advertentie