obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Kpn Digitene recorder
richie
Digitale vrienden,

Ik heb sinds kort een Kpn Digitene recorder met een usb stick aan de achterkant.

Nu heb ik in het boekje gelezen dat je de opgenomen films wel naar VIDEO banden
en DVD kan kopiëren ( Leven we nou in 2011?) maar ik zie niets over het kopiëren
naar de PC terwijl dat toch het meest gebruikte is tegenwoordig, weet iemand of hier
een trucje voor is en of dit gaat?

Ook zou ik graag willen weten of er een mogelijkheid bestaat (misschien ombouw)
om je eigen opgenomen films die op een externe HD staan of een usb stick ,om die
via de ingang van de usb van de digi recorder af te kunnen spelen op je tv?

Bedankt!
Richie.Wink

Gewijzigd door KaPteiN op 08 maart 2011, 22:14
 
KaPteiN
1 dubbelposting verwijderd.
Text size aangepast. Zo groot staat gelijk aan schreeuwen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Giant2000

Quote

richie schreef:
Digitale vrienden,

Ik heb sinds kort een Kpn Digitene recorder met een usb stick aan de achterkant.

Nu heb ik in het boekje gelezen dat je de opgenomen films wel naar VIDEO banden
en DVD kan kopiëren ( Leven we nou in 2011?) maar ik zie niets over het kopiëren
naar de PC terwijl dat toch het meest gebruikte is tegenwoordig, weet iemand of hier
een trucje voor is en of dit gaat?

Ook zou ik graag willen weten of er een mogelijkheid bestaat (misschien ombouw)
om je eigen opgenomen films die op een externe HD staan of een usb stick ,om die
via de ingang van de usb van de digi recorder af te kunnen spelen op je tv?

Bedankt!
Richie.Wink

TV aanbieders promoten "PDTV capture" zoals we dat noemen (Pure Digital TV opnemen) NIET om (illegale) verspreiding te voorkomen. De recorder van KPN is helemaal dichtgetimmerd. Voor zover ik weet kan je niks met die USB van de tuner. Er bestaan wel DVB-T kaarten voor in de computer, daarmee kan je wel Digitenne kanalen PDTV vastleggen en bewerken. De meeste moderne computers hebben wel een DVB-T kaart aan boord voor het opnemen van FTA zenders (NL-1/2/3 + regionaal)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kpn Digitene recorder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Verbinding met dvd recorder Hardware instellingen : 4 19 mei 2014
DVD recorder KPN ontvanger Algemeen : 2 13 dec 2012
Motorola VIP1960 HD recorder ook mogelijk op KPN glasvezel? KPN Glasvezel diensten : 7 02 jul 2012
Wordt die trage Motorola IPTV decorder/recorder nog een keer vervangen Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 5 21 mrt 2012
KPN digitenne (met insteekkaart) en dvd-recorder Algemeen : 2 22 feb 2012
Advertentie