obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Werkt dit=Arcadyan ARV7519 via linksys router Xbox live
jasperstaal
Hallo,

Ik heb vandaag in de KPN winkel een medewerker de klantenservice laten bellen vanwege aanhoudende xboxlive issues. Iemand van de klantenservice heeft me verteld dat het met een Linksys router ertussen wel zou moeten werken, dus geen strict nat meer. Nu heb ik nog een WRT54G linksys router liggen en aangesloten, maar het wordt me wat te verwarrend. Internet op pc werkt nog steeds, maar Xbox live nog steeds nauwelijks. Moet ik poorten openen in de arcadyan, linksys of beiden, en heeft iemand hier een goede tutorial voor?

Alvast bedankt!

(Hopelijk zit ik in de juiste forumcategorie hier..)
 
SupaYoshi
Alleen de arcadyan, alleen als dat niet lukt ja, dan heeft u een probleem.
UPNP aanzetten in de Arcadyan is ook een optie.


Ik snap niet hoe KPN er bij komt dat het met een Linksys router wel zou werken, aangezien je deze toch als AP aansluit en helemaal niets veranderd aan de situatie!



Ik weet niet wat de mogelijkheden van ed Arcadyan zijn, maar ik ga een tutorial schrijven als ik een Arcadyan tot mijn beschikking heb.
 
jasperstaal
Ik begrijp KPN ook niet hoor. Ik vermoedde al dat het niks uit zou maken. Als ik upnp aanvink krijg ik geen Nat Strict error van de xbox, maar wel een status error als ik op Y druk, met X,Y,W parameters.

Xbox Live werkt dan nog steeds voor geen meter.

Ik krijg van KPN een nieuwe modem over een paar dagen, ik ben benieuwd of het daar wel mee lukt. Is er uberhaupt een goed werkende experiabox m.b.t. Xboxlive?
 
jasperstaal
Ik begrijp KPN ook niet hoor. Ik vermoedde al dat het niks uit zou maken. Als ik upnp aanvink krijg ik geen Nat Strict error van de xbox, maar wel een status error als ik op Y druk, met X,Y,W parameters.

Xbox Live werkt dan nog steeds voor geen meter.

Ik krijg van KPN een nieuwe modem over een paar dagen, ik ben benieuwd of het daar wel mee lukt. Is er uberhaupt een goed werkende experiabox m.b.t. Xboxlive?
 
SupaYoshi
Ja, maar die wordt niet meer verkocht Wink Alleen tweedehands.
En of je bellen daarop werkt, als je internetplusbellen hebt is de vraag....

De nieuwe T789vn krijgt een firmware update die dit wel mogelijk moet maken..
Vraag dan ook naar de T789vn als je een modem krijgt, als je nu de Arcadyan krijgt, en die helemaal niet werkt dus, (ik heb hem niet dus ben wel benieuwd)

Dan moet je weer een T789vn krijgen, tenzij je geen internetplusbellen hebt, en alleen ADSL,
dan kan je beter een eigen modem en router kopen Wink Werkt perfect.
 
jasperstaal
Ik heb ADSL, alleen internet, en wil t puur voor XBLive en mn PC. Een router heb ik wel, van linksys, maar ik hoor dat een goede adsl modem ook wel wat mag kosten. Nog suggesties voor een betaalbare ADSL modem?
 
SupaYoshi
Zie mijn andere topic, de VIGOR 120 + De TP-LINK Router
http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewth...post_11788
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Werkt dit=Arcadyan ARV7519 via linksys router Xbox live', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zwakke beveiliging KPN router Algemeen : 2 16 mrt 2021
Netflix in combinatie met een eigen router KPN met eigen modem/router : 13 07 jun 2020
Werkt opname? Hardware instellingen : 4 10 sep 2019
ARV7519 ombouwen naar WiFi-repeater Routers : 23 13 jun 2018
firewall router V10 Algemeen : 2 22 nov 2017
Advertentie