obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
KPN Premium maar niet heus
TaKo
Tijdje terug ben ik automatisch overgestapt van Planet naar KPN Premium 40 - 3 Mb/s.

Mijn SpeedTouch 780 geeft Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1.028 / 16.090 aan. Wat de hel!! Dit is helemaal geen Premium snelheid maar Internet Extra 20 - 2 Mb/s.

Ik heb de postocde check gedaan en er is HELEMAAL GEEN Premiun abo leverbaar op mijn adres!

Ik heb gelijk KPN gebeld en deze geeft mij ook gelijk. Ik ben wel 4 keer doorgezet, 1x hebben ze zomaar opgehangen maar mijn Premium abo wordt nu omgezet naar Extra (tenminste dat is mij toegezegd). Amen.

Ik heb dus de afgelopen maanden voor iets (teveel) betaald wat helemaal niet leverbaar is op mijn adres. Volgens de miep van de helpdesk kunnen ze alleen maar de voorgaande maand terugstorten aan teveel betaalde centjes.

Doe ik er verstandig aan om juridisch advies in te winnen omdat ik bedrogen ben door KPN?

En nog belangrijker, moet ik mij nu schamen omdat ik zelf bij KPN werk?
Gewijzigd door TaKo op 26 februari 2011, 21:26
 
TokkieTokkie
ALs jij bij KPN werkt dan krijg jij als het goed is toch al de helft van je abbo geld terug van KPN
 
TaKo
Nee, ik ben ap Smile
 
Kniest
Wat is ´een tijdje terug´ Als het een langdurige zaak is kan het aardig in de papieren lopen. In dat geval een aangetekende brief sturen waarbij je ze in direct gebreke stelt en je aangeeft dat men je een product heeft verkocht wat onmogelijk leverbaar was. (Dat het niet leverbaar was had de KPN bij een simpele controle kunnen weten) Tip, als je met KPN gesproken hebt altijd naar de naam vragen van de medewerker en datum en tijdstip noteren. Men heeft daar een log van de call centers.

Dat geld, aantal maanden maal het prijsverschil premium-extra, eis je terug binnen een redelijke termijn. Zo niet, dan geef je in de brief aan de consumentenbond/rechtsbijstand noem maar wat in te schakelen. Maat van mij heeft dat ook zo gedaan en alles keurig teruggestort gekregen.
 
TaKo
@ Kniest Volgens de helpdesk mei 2010. Ik moet het zelf even opzoeken of dit ook klopt. Het was tijdens de periode dat Planet abo's werden overgezet naar KPN.
Gewijzigd door TaKo op 26 februari 2011, 21:26
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN Premium maar niet heus', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Nieuwe app KPN ITV blijft maar laden. KPN Glasvezel diensten : 7 28 apr 2018
Advertentie