obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Usenet en KPN, post hier je ervaringen en hulp vragen met betrekking tot nieuwsgroepen.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwsgroepen
wingie
Ik wil mij aanmelden bij nieuwsgroepen via spotnet,als ik mijn gegevens invul krijg ik de melding kan geen verbinding kan maken met de server er is een time-out opgetreden,kan iemand mij helpen dit op te lossen?
 
SupaYoshi
Gegevens KPN:

nieuwwserver: nova.planet.nl
Gebruikernaam: leeg
Wachtwoord: leeg
 
Hoane
Sinds enkele maanden worden er in de kpn nieuwsgroepen (zie kpn.klaagmuur) grote problemen gemeld met de kpn nieuwsservers.
Daarnaast worden enkele nieuwsgroepen (zoals kpn.adsl en kpn.internetplusbellen) niet meer doorgegeven. Ironisch genoeg werkt kpn.klaagmuur nog wel, maar deze wordt blijkbaar niet gemonitord. KAN IEMAND VAN KPN DEZE PROBLEMEN EENS EEN KEER GAAN OPLOSSEN!!!
 
Jo3i
Nee, mailtjes naar de newsmaster worden niet beantwoord en alles blijft bij hetzelfde. Het ene moment artikelen te downloaden en het volgende een foutmelding en niets te downloaden. Bij de binairies idem,groepen zijn er wel alleen krijg je geen respons. boneless zit al ergens in de 450.000.000 headers, als die ooit beschikbaar komen ben je even bezig om ze allemaal binnen te halen.
De zoekfuntie werkt ook niet meer bij Nova, heel handig ;(
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwsgroepen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
nieuwsgroepen Algemeen : 7 17 okt 2011
Downloaden via nieuwsgroepen Algemeen : 2 20 jun 2011
nieuwsgroepen Algemeen : 2 13 mrt 2010
Nieuwsgroepen problemen KPN Internet Storing : 8 03 mrt 2010
Storing nieuwsgroepen Planet Algemeen : 4 12 mrt 2009
Advertentie