Onderwerp bekijken
Usenet en KPN, post hier je ervaringen en hulp vragen met betrekking tot nieuwsgroepen.
Nieuwsgroepen
|
|
wingie |
Geplaatst op 26 February 2011, 07:47
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 20 Feb 2010 |
Ik wil mij aanmelden bij nieuwsgroepen via spotnet,als ik mijn gegevens invul krijg ik de melding kan geen verbinding kan maken met de server er is een time-out opgetreden,kan iemand mij helpen dit op te lossen? |
|
|
SupaYoshi |
Geplaatst op 26 February 2011, 13:27
|
Activiteit » Maarssen » 3601HD » Alles-in-1 Premium » ExperiaBox Arcadyan » TP-LINK 1043ND V1 - OpenWRT » Interactieve TV Berichten: 60 Lid sinds: 29 Jun 2009 |
Gegevens KPN: nieuwwserver: nova.planet.nl Gebruikernaam: leeg Wachtwoord: leeg |
|
|
Hoane |
Geplaatst op 31 August 2011, 20:31
|
Activiteit » Eindhoven » Internet Standaard » ExperiaBox ZTE Berichten: 3 Lid sinds: 05 Aug 2010 |
Sinds enkele maanden worden er in de kpn nieuwsgroepen (zie kpn.klaagmuur) grote problemen gemeld met de kpn nieuwsservers. Daarnaast worden enkele nieuwsgroepen (zoals kpn.adsl en kpn.internetplusbellen) niet meer doorgegeven. Ironisch genoeg werkt kpn.klaagmuur nog wel, maar deze wordt blijkbaar niet gemonitord. KAN IEMAND VAN KPN DEZE PROBLEMEN EENS EEN KEER GAAN OPLOSSEN!!! |
|
|
Jo3i |
Geplaatst op 03 September 2011, 15:06
|
Activiteit » Leidschendam » Internet Instap » ExperiaBox V10 H369A Berichten: 54 Lid sinds: 23 Apr 2010 |
Nee, mailtjes naar de newsmaster worden niet beantwoord en alles blijft bij hetzelfde. Het ene moment artikelen te downloaden en het volgende een foutmelding en niets te downloaden. Bij de binairies idem,groepen zijn er wel alleen krijg je geen respons. boneless zit al ergens in de 450.000.000 headers, als die ooit beschikbaar komen ben je even bezig om ze allemaal binnen te halen. De zoekfuntie werkt ook niet meer bij Nova, heel handig ;( |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwsgroepen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
nieuwsgroepen | Algemeen | : 7 | 17 Oct 2011 |
Downloaden via nieuwsgroepen | Algemeen | : 2 | 20 Jun 2011 |
nieuwsgroepen | Algemeen | : 2 | 13 Mar 2010 |
Nieuwsgroepen problemen | KPN Internet Storing | : 8 | 03 Mar 2010 |
Storing nieuwsgroepen Planet | Algemeen | : 4 | 12 Mar 2009 |
Advertentie