obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
 Onderwerp afdrukken
Ik ben het zat: TG787
BobRocks
Hallo allemaal,

Ik ben het nu echt zat.
Dit zijn een paar dingen die ik heb:
- Een onwijs hoge ping van ca. 460 met online games. Ik word dus steeds geband uit verschillende gameservers.
- Ik kan niet portforwarden om Nat-2 te kunnen krijgen. Als ik het doe is het binnen een paar minuten weer weg.
- Ik kan UPnP niet aanzetten.
- Ik heb NAT type-3
- Slechte klantenservice
- Dure klantenservice

Het gaat hierbij om de TG787. Ik heb een aantal keren gebeld met de klantenservice. Inmiddels daar al 15 euro aan uitgegeven volgensmij. Afzetters. Maarja, mijn eerste belletje was een paar maanden geleden, ergens in 2010. Toen zeiden ze eerst dat ik mijn modem moest herstarten. Echt zo'n typisch standaard antwoord. Toen zei ik "Dat is het probleem niet" en ben ik verder mijn klacht gaan uitleggen. Toen zei hij "Ik vraag het even aan iemand anders". Eén minuut later komt ze met "Wij ondersteunen geen online gamen.".

Ik was toen best wel extreem pissed. Een week daarna belde ik weer. Na een lang gesprek werd er gezegd "In december komt er een update". Ik dus netjes wachten en er is nog steeds geen update.

Ik ben zo gefrustreerd door kpn. Aangezien ik nog bij mijn ouders woon die niet gamen en er dus geen last van hebben willen ze dus ook niet overstappen.

Heeft iemand enig idee hoe het er mee voorstaat met die zogenaamde update? En zijn er ook andere oplossingen zodat ik weer kan gamen?

Alvast bedankt.
Bob.

1170568581
35303646
 
edwin112
hoi,
ik had precies hetzelfde probleem als jou, wat ik gedaan heb is het volgende:
ben naar marktplaats gegaan en heb daar een speedtouch 780 gekocht. dat is de modem van kpn die ze voor de 787 gebruikte. op dit modem werkt de upnp wel gewoon goed en
na veel gerotzooi met de 787 heb ik deze maar gewoon gekocht op advies van een kpn medewerker. De dag dat ik de modem ontving gelijk aangesloten en upnp aangezet en ja hoor, ik kreeg ik gelijk op mn ps3 NAT Type 2. Ik heb helemaal blij en heb toen gelijk MW2 opgestart waar ik altijd problemen had en die liep als een speer!

Dus mijn advies aan jou: koop een speedtouch 780.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ik ben het zat: TG787', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Draadloos internet Speedtouch TG787 werkt soms niet WiFi : 28 07 mrt 2011
Software update TG787? Helpdesk : 7 27 nov 2010
Firmware TG787 Hardware firmware : 4 25 nov 2010
Ping vanaf buiten toestaan op thomson TG787 Eigen netwerk : 4 15 okt 2010
2de PC verbinding laten maken met thomson TG787 Algemeen : 1 24 aug 2010
Advertentie