obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Draadloos internet Experia box ARV (Wit)
bja23
Onlangs heb ik de nieuwe Experia box ARV (wit) ontvangen. Alles werkt, bedraad. Echter krijg ik mijn laptop van Toshiba met een Atheros ar5007eg wifi adapter niet aan de gang.
Ik heb de experia box beveiliging aangepast naar wep. Beide apparaten kunnen dan wel verbonden worden en de ontvangst is uitstekend, echter alleen lokaal. Het internet kom ik niet op. Heeft iemand een idee wat ik nog kan proberen.

ps Met mijn oude experia box (grijs/wit) werkte het prima, deze functioneert echter niet meer.


IEMAND NOG TIPS WAT IK KAN PROBEREN. DRIVERS ZIJN OPNIEUW GEïNSTALLEERD, ECHTER ZONDER RESULTAAT !!
Gewijzigd door bja23 op 23 februari 2011, 14:51
 
TokkieTokkie
Update je drivers eens van je wifi kaart in je laptop, atheros kaarten geven nog wel eens problemen.
 
bja23
Kan iemand mij aangeven waar deze drivers zijn te vinden zonder virussen !!
 
TokkieTokkie
bij toshiba
 
bja23
Heb de driver gedownload en opnieuw geïnstalleerd. Vervolgens nog steeds enkel verbinding met beperkte toegang ! Iemand nog meer tips ?????
 
ytsma
Het wifi van de arv wil wel eens problemen geven.
Ik kon eerst ook moeilijk verbinding krijgen.

De truc die voor mij werk is.
Als ik de arv uitheb(doe ik nu niet meer) en inschakel, nadat hij helemaal klaar is, doe ik hem weer uit en weer aan.
Dan werkt mijn wifi normaal.
Doe ik dat niet dan heb ik na 1 min verbinding geen wifi meer.
 
PatatjeJoppie
Bovestaande probleem heb ik ook last van. Na een minuut geen wifi meer.
Drivers vervangen etc. maar niets helpt.

Oplossing om modem 2x aan en uit te zetten werkt voor mij ook.
Ondertussen KPN gebeld met dit probleem. Ze gaan me terugellen....

Als ik meer weet meld ik dat hier.
 
cuore verde
Er zijn een paar opties die je kunt proberen om verbinding te krijgen.
- TCP/IP 4 kan op statisch staan.
- Schakel je Antivirus-programa en Firewall uit.
- Verwijder overbodige voorkeursnetwerken voor Wifi.
- De Experiabox een harde reset geven.
- Kanaalkeuze handmatig instellen in de Exp.b.
- W-Lan mode op B&G zetten
Misschien is het probleem op te losen met een ander type Experiabox, vraag eens aan de helpdesk of ze een Thomson 789 kunnen sturen en deze omruilen voor de Arcadyan 7519.

succes...
 
flupke19
idd, mss toch maar best aan KPN vragen om de Arcadyan om te ruilen voor een Thomson. (die doen het toch nét nog beter, en ben je ineens ook gesteld als je ooit naar VDSL gaat)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draadloos internet Experia box ARV (Wit)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 Frequently Asked Questions : 9 05 nov 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Advertentie