obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Opleveringsproblemen
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
oplevering KPN ADSL + Interactieve TV 0900-0244
michael-013
Ben in December 2010 verhuisd,op tijd alles door gegeven aan KPN,en zou na 4 weken weer aangesloten zijn.
Na 5 weken nog geen aansluiting.#$%KPN dacht ik al.
Ik dus bellen met 0900-0244 en denk wel 30 minuten aan de lijn gehangen,zou er uiteindelijk dan een monteur komen,maar die kon pas een week later komen.#$%KPN
Dus zat ik al 6 weken zonder ADSL en ITV.#$%KPN
Dit was een monteur die NIET van KPN was en kon in de centrale kast dus niets doen.
Moest ik maar weer even bellen met 0900-0244 om weer een nieuwe afspraak te maken.
Weer een week later kwam er eindelijk een monteur van KPN en was het zo opgelost.
Maar moet wel 25euro verhuiskosten betalen,maar kan ik ook de 20euro die ik aan 0900-0244 bellen,terug eisen?
Aangezien het een fout van KPN was?
Nee dat zal vast weer niet,maar hebben ze weer meer verdient aan me,dan nodig en weer een boze klant erbij.
Als me contract afloopt is het daaaaag KPN.

En op mijn KPN staat zo mooid at je online een email kan versturen,pfffff echt niet
pagina niet beschikbaar momenteel,nou dat is al een jaar denk ik,dus ze verplichten je gewoon om weer te bellen dus,met 0900-0244,kunnen ze weer aan je verdienen,nou mooi niet dus

Zo dat wilde ik ff kwijt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'oplevering KPN ADSL + Interactieve TV 0900-0244', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
interactieve tv Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 16 feb 2017
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 feb 2017
Advertentie