obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Experiabox bedraad met windows 7
KarsVeling
Vorige week de experiabox geinstalleerd. Werkkamer met computers ver van Experiabox, dus verbonden via lichtnetadapters. Op de apple computer werkt internet prima, maar mijn oude pc (2003) kreeg ik geen verbinding. Dus maar nieuwe computer besteld bij Dell. Komt volgende week. Deze heeft windows 7.

Gisteren geprobeerd via die lichtnetadapter de laptop van mijn dochter via ethernetpoort op internet aan te sluiten, maar dat bleek dus niet te werken met windows 7. Verbazing en twijfel: heb ik nu een miskoop gedaan met mijn nieuwe computer? Kan de experiabox niet bedraad met een windows 7 computer verbonden worden? Ik kan me dat haast niet voorstellen, want alle nieuwe PC's hebben toch windows 7 nu?

HELP!

Kars
 
boekbros
Mijn Thomas 789 experia geeft geen problemen bij bedraad internetten, Draadloos trouwens ook niet, Ik heb een E-machines laptop met geupgrade Windows 7.
 
boekbros
ja dat kan natuurlijk. mijn signaal loopt ook over lichtnetadapters, die op verschillende groepen zijn aangesloten. het werkt echter wel probleemloos.
 
KarsVeling
Hai,
Dank, maar het ligt niet aan de lichtnetadaptrers. De apple computer werkt er prima op en heeft gewoon netjes internet.

De installatieCD van de experiabox geeft ook al aan dat windows 2007 niet wordt ondersteund, maar dat kon ik me eigenlijk niet voorstellen, want elke nieuwe PC heeft dat nu en het is er al zeker twee jaar. Dan heeft men dat toch wel opgelost zou je denken....
De laptop van mijn dochter werkt nu trouwens prima, maar dat is dus draadloos en ikzelf zou het liefst aan een draadje zitten.

Kars
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Experiabox bedraad met windows 7', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 okt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel diensten : 6 10 jul 2017
Advertentie