obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Wanneer update interactieve TV?
majebe
Ik vraag me af wanneer er een update komt waarbij je eindelijk dagelijks of wekelijks kan opnemen. Wat een minpunt is het dat dát niet kan.
Een andere grote ergernis is de traagheid van de Tv -ontvanger (met harddisk).
Voor de rest zijn we echt tevreden, maar als daar nog eens wat aan gedaan kon worden, al is het met een andere TV ontvanger met harddisk, dan GRAAG.
 
majebe
Bedankt voor je reactie. Vandaar ook dat ik meldde, desnoods dmv een andere TV ontvanger.
Dus eigenlijk zou het onderwerp moeten zijn of er een mogelijkheid is om de ontvanger om te kunnen ruilen.
Misschien dat hier nog op gereageerd wordt?
 
marcodv
Huh? Dus die nieuwe ontvangers zijn er al? Nou dat word het toch zeker tijd dat ze omgeruild mogen worden. Het duurt allemaal veel te lang.
 
Cyberbot
hoi allemaal,
mijn contract loopt volgende maand af,
ik heb die ontvanger nog niet en heb vaak gebeld die krijg ik gewoon niet,
ik ga naar KPN bellen en vraag voor die ontvanger als ik die niet krijgt wat moet ik hier doen?
 
Codemeister
@cyberbot: Wat je moet doen? Dat is aan jou...

@marcodv: Ik denk niet dat KPN de 'nieuwe' ontvangers aan bestaande klanten zal uitleveren: simpelweg omdat een te grote investering is. En klanten die niet klagen = klanten die tevreden zijn.
 
Giant2000
Verder details rond de omruilactie volgen.

Quote

... Als je nu een 1960 hebt krijg je een 1960 terug. Een omwissel actie komt dus pas later.
 
Cyberbot

Quote

Codemeister schreef:
@cyberbot: Wat je moet doen? Dat is aan jou...

@marcodv: Ik denk niet dat KPN de 'nieuwe' ontvangers aan bestaande klanten zal uitleveren: simpelweg omdat een te grote investering is. En klanten die niet klagen = klanten die tevreden zijn.

Codemeister mijn bericht was niet voor je dus jouw bedoeling of meaning waren niet van belang,
 
Giant2000
Ooit waren er al 2 ontvangers, naast de 1960 was er de 1760. Er werden toen steeds 2 updates uitgerold tot de (witte Kreatel) 1760 het ineens niet meer trok en KPN besloot dat de bezitters van een 1760 deze gratis mochten worden omgeruild.
Ook bij Digitenne zie je binnen een periode van 2 jaar heel veel Samsung tuners langzaamaan zijn vervangen door de Topfield tuners.

De tuners hebben niet het eeuwige leven en dus zullen de 1960's vanzelf uit beeld gaan. Als KPN dan besluit om niet steeds 2 updates te hoeven doen zal de restpartij 1960's vanzelf worden vervangen. Maar niet in 1 keer dus en ook niet op korte termijn, dat geloof ik niet.
 
Giant2000
Ik denk anders niet dat de 1963 direct een verbetering zal opleveren als dezelfde firmware actief is op beide machines.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wanneer update interactieve TV?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV ontvanger software update december 2020 TV-setup boxen : 2 28 dec 2020
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
interactieve tv Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 16 feb 2017
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 feb 2017
Advertentie