obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
kan ik 2 pc`s op een draadloos internet
woutinie
hallo,

Mijn vraag is of ik 2 pc`s op een draadloos intenet kan krijgen met een en dezelfde usb apparaatje dat bij de kpn is bijgeleverd ,omdat nu blijkt dat ik nogal wat verlies hebt met de experiabox die ik vlak bij mijn pc heb staan en ze adviseren deze in de meterkast te hangen vlak bij de hoofd aansluiting.
Dat betekent wel dat ik de telefoon gewoon via de lopende kabel kan aansluiten maar dan niks meer heb voor mijn pc`s, weet iemand hiervoor een goede eenvoudige oplossing of heb ik gewoon 2 usb draadloze kastjes nodig ??????
 
Codemeister
Ik snap je niet. Ben je nou draadloos of bedraad aangesloten?
 
Jo3i
2 pc's aan 1 usb ontvanger gaat dus niet, Een 2e er bij kopen dan is het geen probleem.
De bekabeling naar het modem hoeft geen probleem te zijn als je een goede kabel (cat 5) vanaf je isra gebruikt. Hier 17 mtr cat 5 van isra naar modem (789) en heb met IPB basis een speed van 7.9 mb.

Codemeister: hij schrijft 'een en dezelfde USB apparaatje'. Onmogelijk dus.
Uit zijn schrijven maak ik op dat hij een pc en een laptop heeft. Laptop draadloos, pc bedraad.
 
woutinie
ik had 2 pc`s maar uiteindelijk weet ik nu dat dit niet samen gaat
dank jullie voor je meedenken en heb het inmiddels opgelost
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'kan ik 2 pc`s op een draadloos internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Advertentie