Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
interactieve tv
|
|
rossu105 |
Geplaatst op 01 February 2011, 13:35
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 01 Feb 2011 |
Heb vandaag met de klantenservice gebeld over het volgende probleem. Heb een JVC dvd speler xv 112 als ik deze rechstreeks in de vcr aansluiting stop op de moterolla 1960 blijft de tv vragen druk op de aanknop om de tv ontvanger aan te zetten. inmiddels 3 scart kabels geprobeerd ook volledig aangesloten scart kasbels maar het beeld van de dvd komt niet op mijn tv behalve heel even als ik de tuner voledig uitzet en weer opnieuw opstart zodra deze weer volledig is opgestart verliest mijn dvd speler het weer heeft iemand hier ervaring mee |
|
|
Codemeister |
Geplaatst op 03 February 2011, 22:43
|
Activiteit » Bakkum » 1901JW Berichten: 680 Lid sinds: 20 Aug 2010 |
Geen ervaring mee, maar ik kan bijna met zekerheid zeggen dat de Motorola je apparaat niet ondersteunt. Mocht dit het geval zijn dan komt dit door de KPN-firmware. Dit is niet op te lossen. |
|
|
corner28 |
Geplaatst op 04 February 2011, 07:40
|
Activiteit Berichten: 23 Lid sinds: 24 Sep 2010 |
Waarom sluit je de dvd-speler niet rechtsstreeks aan op de televisie. Ik heb mijn dvd-recorder via hdmi aangesloten op mijn televisie en kan gewoon dvd's kijken. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'interactieve tv', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Wel interactieve tv geen internet. | Helpdesk | : 2 | 10 Mar 2017 |
interactieve tv | Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV | : 2 | 16 Feb 2017 |
regelmatig storing interactieve tv | KPN Televisie Storing | : 2 | 16 Feb 2017 |
suse en interactieve tv | Algemeen | : 2 | 03 Nov 2016 |
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte | KPN Glasvezel diensten | : 7 | 13 Mar 2016 |
Advertentie