obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Email storing
KaPteiN
Ik heb verschillende berichten binnen gekregen over een email storing bij zowel HetNet als KPN! Liever dit gelijk in het forum te posten zodat snel iedereen op de hoogte is, dan dit middels een bericht aan mij door te geven.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
KaPteiN

Quote

Als gevolg van DNS problemen kunnen bepaalde klanten niet mailen en/of diverse websites benaderen.
Als gevolg van een storing kunt u problemen ervaren met het verzenden en ontvangen van email. Verder is het mogelijk dat u een aantal websites niet kunt benaderen, waaronder hetnet.nl en kpnvandaag.nl. Onze excuses voor het ongemak. Wij stellen alles in het werk deze storing zo spoedig mogelijk op te lossen.


Bron KPN, zie ook http://kpn.gebruikers.eu/livepageW.php
Gewijzigd door KaPteiN op 19 februari 2009, 15:43
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Aaxklonp
Inderdaad, dit probleem heb ik ook met twee pop3 accounts (KPN). Het is simpelweg niet mogelijk om te verbinden met de pop3 server (pop3.planet.nl). Heel soms kan hij wel verbinding maken.
mvg
Aaxklonp
 
Planeta
KPN mail (Planet in mijn geval werk al een paar dagen niet goed)
De storingslijn van KPN gebeld:
Krijg een "bandje" dat er inderdaad problemen zijn met de mail.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Email storing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Planet IMAP email account op Macbook Hardware instellingen : 2 14 mrt 2023
Landelijke storing telefoonverkeer KPN Telefonie Storing : 1 24 jun 2019
NAS Synology DS213, email en de Experia Box V9 Algemeen : 3 15 jun 2018
Email mappen synchroniseren tussen Webmail en Outlook 2016 Helpdesk : 1 24 feb 2017
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 feb 2017
Advertentie