obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Motorola 1960 met IR Extender
hompie
Hallo mensen,

Mijn vraag is het volgende heb een motorola 1960 digitale ontvanger van KPN en wil er een infrarood verlenger op aansluiten,
maar de ontvanger reageert niet op de signalen van de infrarood verlenger.

Weet iemand hier een oplossing voor.

Groetjes Mark
 
boekbros
mijne reageert wel goed, bijna op elke plek waar ik de sensor plak
 
hompie
Welk merk infrarood verlenger heb je dan de mijne komt van de Aldi (EnVivo IR Extender). Of wat doe ik verkeerd.
 
boekbros
oei, dat weet ik niet meer, want ik ben verhuisd en gebruik hem niet langer. ligt ergens bij de nog uit te pakken spullen. maar het was geen Aldi aanbieding. ik denk dat het deze was:
http://www.consolepro.nl/infrarood-ir-verlenger-3voudig-p-235.html
en dan heb ik er nog een extra 'oog' bij (http://www.onderdelenshopwell.nl/product_info.php?cPath=1_19_24&products_id=54334) en die plakte ik onderaan op mijn tv, met het snoertje naar het doosje, dat dan ook weer uit zicht gezet werd. werkt(e) probleemloos op alle apparatuur (en was niet duur).
 
hatsee
Ik heb ook de IR extender via Aldi en heb zelfde probleem met de Motorola 1910, heb tevens kastje open geschroefd om oog te dtecteren maar zie niets.
Heb je inmiddels vorderingen gemaakt?
 
hompie
Neen, ik heb nog geen vorderingen gemaakt.
 
hatsee
Heb deze vraag bij enVivo neergelegd. Ik wacht af en hou je op de hoogte
 
hompie
Dank je wel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Motorola 1960 met IR Extender', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Reset EB V8 Motorola VIP1853 Helpdesk : 1 22 mei 2016
Motorola VIP 1963 upgrade TV-setup boxen : 2 18 jan 2015
Offline films kopieren Motorola VIP963 Hardware firmware : 3 23 dec 2014
motorola vip1960 Hardware instellingen : 1 04 nov 2014
tijd naar standby Motorola VIP 1963? Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 14 okt 2014
Advertentie