obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
ps3 geen internet met sitecom wl-176
NielsCornelissen
hoi allemaal ik heb hier een arcadyan witte stuk schroothoop wat kpn een modem noemt en helaas krijg ik mijn ps3 niet op het gewenste nat type nou had ik kpn gebeld en zei de meneer tegen mij naam weet ik niet dat een router het verschil KAN maken
dus ik heb een sitecom wl-176 gekocht en aangesloten maar mijn ps3 krijgt helemaal geen internet wel een ip jammer genoeg kan iemand mij hier mee helpen zodat mijn ps3 wel internet kan krijgen ?

router heeft standaard instellingen alleen ander wachtwoord draadloos uitgezet en UPnP aangezet
 
Codemeister
Als je router geen internet door krijgt vanaf de Arcadyan dan heb je een verkeerde configuratie aangemaakt. Loop de instellingen nog eens na!
 
lucky72
probeer je ps3 draadloos te verbinden , bij mij pakt hij hem gelijk op , als je bij instellingen netwerk gaat zoeken naar accespoint, dan nog je wep invoeren en je kan online.
 
NielsCornelissen
eerst even dat van codemeister:

op de een of andere manier krijg ik heel moeilijk internet zonder router en router ik moet telkens mijn internet uitschakelen inschakelen op mijn ps3 dan krijgt deze geen internet mijn router staat bij mijn modem vanwege mijn eigen computer (bekabeld)

en lucky72 zal binnenkort proberen het draadloos te doen misschien dat het dan wel lukt hopelijk een heleboel mensen die een ps3 hebben en kpn hebben krijgen misschien deze probleem ook met een ps3 systeem
 
cuore verde
Heb je al geprobeerd in de Arcadyan de Upnp in te schakelen en dit ook in de netwerkinstellingen van de PS3 in te schakelen(de rest kan op automatisch blijven) Daarna even de PS3 opnieuw opstarten en voila, NAT2 Grin
Het zit er dik in dat je deze actie om de zoveel tijd zal moeten herhalen, KPN stuurt regelmatig updates naar de Exp.b. waarna deze weer herstart en jouw voorkeuren worden gewist.

succes.........
 
gizzie
je moet gewoon de KPN experia AVR 75 19 gebruiken.
Want deze doet het prima.
Ik heb NAT-type 2 en geen restricted AREA.
Mensen denken dat als ze NAT-Typ 2 hebben dat het probleem "Restricted" opgelost is.
Maar zo werkt dat dus niet. Een Nat-type 2 krijgen is een kwesie van een harde reset (kpn experia AVR 7519)
Dan haalt ie de nieuwe firmware op die voor je NAT-2 zorgt op je PS3.

De restricted area is maar 1 oplossing voor: De poorten die je moet openzetten in je experia invoern.

Zie deze post, misschien helpt het wel. http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=37&thread_id=1954

op deze link kun je niet klikken! ff kopiƫren en plakken!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ps3 geen internet met sitecom wl-176', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Advertentie