obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Doorvoersnelheid netwerk speedtouch 789vn
kevinl
Hallo,

Ik ben in het bezit van een Speedtouch 789vn en mijn vraag is eigenlijk, wat is de data doorvoer snelheid tussen aparaten/computers in jouw netwerk??

Mijn snelheid tussen draadloze laptop => bekabelde windows home server = 1,3mb per seconde
In mijn geval is dit raar, aangezien ik wel een download snelheid van 1,8 mb per seconde naar dezelfde laptop toe kan hebben.
Ook wanneer ik niet aan het downloaden ben blijft de snelheid nog steeds 1,3 mb/s.

Heeft iemand ervaring mee waarin dit kan liggen en tevens waarom de snelheid tussen apparaten in het netwerk zo extreem laag liggen?

Met vriendelijke groet,

Kevin
 
spaceone
Wat is de snelheid van de home server naar internet en maakt het verschil als je de laptop via draad aansluit. De MTU waarde (pakket groter) is lager bij wlan
 
kevinl
Ja als ik hem via draad aansluit krijg ik 11mb per seconde (terracopy). Dus de router kan het blijkbaar wel aan.

Zou het dan uitmaken als ik de pakketwaarde kleiner zou maken bij de draadloze verbinding? of zie ik dat helemaal verkeerd?

gr kevin

* De snelheid van het internet => windows home server = ook ong 1,8 mb/s. (Deze is misschien een tikje hoger vanwege het feit dat ie bedraad is)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Doorvoersnelheid netwerk speedtouch 789vn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
Aansluiting 20 meter van netwerk Eigen netwerk : 2 11 feb 2023
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
DVR benaderen met mobiel netwerk Hardware instellingen : 3 08 feb 2019
Netwerk Kabels Eigen netwerk : 7 20 jun 2017
Advertentie