obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Opleveringsproblemen
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Ik kan geen IPB extra aanvragen
dinges
Beste mensen,

Al lange tijd maak ik gebruik van internetplusbellen. Dit naar alle tevredenheid en zonder problemen. Al sinds december wil ik graag wat sneller dan Basic maar dit schijnt allemaal niet te kunnen. Ik heb ipb extra aangevraagd via de telefoon en kreeg netjes een brief dat het geregeld zou worden maar er gebeurde niets. na een belletje naar kpn bleek mijn verzoek afgewezen te zijn?!?!?! zonder enig bericht?!?!?

Nu gooien ze het er steeds op dat de snelheid van 8mb niet gegarandeerd is bij mij en dat ik max 7,5 haal :S ik wil gewoon sneller maakt mij die 8mb nou uit 7,5 is ook best maar dit schijnt niet te kunnen... hoe is het mogelijk dat ze met die snelheden zo enorm achter lopen?!? Ik wil gewoon sneller uploaden en downloaden, maar het kan niet... meer mensen met deze klachten?


En is er een oplossing dat ik toch via kpn die snellere verbinding krijg?
 
vdrijver
Waarschijnlijk durven ze de gok niet te nemen ivm storingen die op kunnen treden zoals een klapperlijn(dsl verbinding die steeds wegvalt).Als ze het toch zouden doen en je krijgt last van een klapperlijn,dan word je toch weer teruggezet in je oude snelheid.wees verstandig,en voorkom een hoop ergenis straks en leg je erbij neer.
Fritzbox fon 7170,1 fonera + buitenantenne, 3 com 16 poorts 10/100 switch, xs4all only light 1/8 via kpn bitstream,voip via xs4all, 1 2003 server,3x pc ,1 asus eee pc en 1 laptop,conceptronic ch3snas + 2 x640 Gb ata 300/32 mb
 
radka2

Quote

thamarty schreef:
Beste mensen,

Al lange tijd maak ik gebruik van internetplusbellen. Dit naar alle tevredenheid en zonder problemen. Al sinds december wil ik graag wat sneller dan Basic maar dit schijnt allemaal niet te kunnen. Ik heb ipb extra aangevraagd via de telefoon en kreeg netjes een brief dat het geregeld zou worden maar er gebeurde niets. na een belletje naar kpn bleek mijn verzoek afgewezen te zijn?!?!?! zonder enig bericht?!?!?

Nu gooien ze het er steeds op dat de snelheid van 8mb niet gegarandeerd is bij mij en dat ik max 7,5 haal :S ik wil gewoon sneller maakt mij die 8mb nou uit 7,5 is ook best maar dit schijnt niet te kunnen... hoe is het mogelijk dat ze met die snelheden zo enorm achter lopen?!? Ik wil gewoon sneller uploaden en downloaden, maar het kan niet... meer mensen met deze klachten?


En is er een oplossing dat ik toch via kpn die snellere verbinding krijg?



Dit is dus echt een KPN probleem zelfde hier mee gemaakt.
Het probleem bij KPN is dat er heel vaak de aanvraag vast loopt in hun systeem en dan kun je gaan bellen bellen en bellen.
Maar dat lost niks op en het kost je veel geld.
Als bij mijn KPN staat dat je het kunt aanvragen kan het dus wel, je moet nu even kijken of de aanvraag weg is uit het systeem zoniet nog even een keer bellen en vragen dat ze de boel willen stop zetten dan word het binnen een week weg gehaald en sta je dus gewoon weer op basis.
Het beste is nu om niet tesnel weer tegaan aanvragen anders krijg je het zelfde probleem.
Dus als jij ziet dat bij mijn kpn alles weer staat zoals het voor heen was en er dus niks meer open staat van je nieuwe order.
wacht dan even twee week en vraag het maar weer aan via mijn kpn en als alles goed is loopt het nu wel door.

Dat probleem van jou heb ik hier zelf ook mee gemaakt, en heb nu extra en een vriend van mij zelfde probleem maar dan met ip tv.

KPN heeft nu eenmaal een stront systeem en de mensen kunnen daar met de hand niks in veranderen.

dus anuleren even voor de zekerheid twee week wachten zien in het systeem of er geen aanvragen meer staan en dan gewoon opnieuw aanvragen in mijn kpn.
want ga je bellen kunnen ze zo maar een nieuwe aanvraag maken dus een compleet nieuwe arbo ook al zelf mee gemaakt.


ik zou zeggen veel Suc6
 
dinges
Hoi Radka,

Nee sinds ik nu inlog op mijn kpn kan ik alleen maar kiezen voor basis.
Extra is helemaal weg, doe ik de postcode check krijg ik ook alleen basis.

Weet je wat het nare aan dit is, me buren hebben wel internetplusbellen extra... en ik kan het niet aanvragen.

Het zegt genoeg over KPN dat ze niet eens die capaciteit aan kunnen, ik vind dat echt heel erg sneu.

Als ik overstap naar UPC kan ik internet aanvragen met 60 mbit!!!

KPN loopt gewoon enorm achter. 3mb internet is niet meer van deze tijd!
 
vdrijver
neem dan upc als je kpn zo achter vind lopen.weet je gelijk dat je met 60 Mbit in de piekuren geknepen word.en dat heb je bij kpn niet
Fritzbox fon 7170,1 fonera + buitenantenne, 3 com 16 poorts 10/100 switch, xs4all only light 1/8 via kpn bitstream,voip via xs4all, 1 2003 server,3x pc ,1 asus eee pc en 1 laptop,conceptronic ch3snas + 2 x640 Gb ata 300/32 mb
 
radka2

Quote

vdrijver schreef:
neem dan upc als je kpn zo achter vind lopen.weet je gelijk dat je met 60 Mbit in de piekuren geknepen word.en dat heb je bij kpn niet


Dan nog komt hij hoger uit als 3mb.

Het is gewoon triest je vraagt iets aan loopt fout in het systeem en daarna kan het in eens niet meer.

Maar goed, ooit komt het goed maar niemand weet wanneer.Angry
 
dinges

Quote

vdrijver schreef:
neem dan upc als je kpn zo achter vind lopen.weet je gelijk dat je met 60 Mbit in de piekuren geknepen word.en dat heb je bij kpn niet



UPC neem ik niet meer, ik heb een rotte buitenkabel en het komt niet zo goed aan bij de klantenservice dat ze die moeten vervangen.
Als ik weer internet neem bij UPC dan is het continu wegvallen van signaal etc.
Ik heb dus helaas geen keuze... en moet het met deze ouderwetse lijn doen.
 
dinges
Sinds gister kan ik het in eens wel aan vragen, foutje bij KPN? of is me lijn geupgrade?
 
vdrijver
Denk niet dat je lijn is geupgrade.je aanvraag is gewoon komen te vervallen.Maar wil je wel achterlopend langzaam internet?Want upc kan je nemen,maar wil je ook al niet.De rede dat kpn niets meer aan upgrade van adsl netwerk doet is dat ze bezig zijn met het uitfaseren van het landelijke telefoonnet en dat alles in 2010 of later via vdsl of ftth gaat.
Fritzbox fon 7170,1 fonera + buitenantenne, 3 com 16 poorts 10/100 switch, xs4all only light 1/8 via kpn bitstream,voip via xs4all, 1 2003 server,3x pc ,1 asus eee pc en 1 laptop,conceptronic ch3snas + 2 x640 Gb ata 300/32 mb
 
KPNwebcare2

Quote

vdrijver schreef:
Denk niet dat je lijn is geupgrade.je aanvraag is gewoon komen te vervallen.Maar wil je wel achterlopend langzaam internet?Want upc kan je nemen,maar wil je ook al niet.De rede dat kpn niets meer aan upgrade van adsl netwerk doet is dat ze bezig zijn met het uitfaseren van het landelijke telefoonnet en dat alles in 2010 of later via vdsl of ftth gaat.

Planning is 2012 de meeste mensen op glas.
Gewijzigd door KPNwebcare2 op 05 maart 2009, 12:50
www.kpn.com/webcare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ik kan geen IPB extra aanvragen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid : 5 10 jul 2017
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
Advertentie