obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
"LOGIN wireless station [mac-adres] can't get authorized"
MaupieX
Hoi
Ik probeer een draadloos apparaat te verbinden met de thomson tg789vn maar ik krijg de melding
"LOGIN wireless station [mac-adres] can't get authorized" Deze melding is te lezen in het gebeurtenis logboek van de thomson. Ik weet niet wat ik moet doen om dit te verhelpen.

In het apparaat staat de SSID en de WPA-key goed ingevuld maar het lukt niet om de twee met elkaar te verbinden.

Zijn er nog achterdeurtjes?

Dank
 
Moses 35i
Probleem lijkt samen te hangen met de laatste (test)update van de TG789vn. Mijn kennis heeft hetzelfde probleem. KPN beweert dat het aan de laptop/mobiel/pda ligt.
Dit probleem resulteert erin dat de netwerk verbinding draadloos om de 2-3 minuten even wegvalt.
Ergens hier of op het www (punt) ibpforum (punt) nl is er nog een draadje welke dit probleem behandeld.

[edit]
Wat is dat voor flauwekul om een link automagisch om te zetten naar kpn.gebruikers.nl ? Mogen we niet linken naar een andere bron van informatie? Andere websites werken wel, beetje kinderachtig zo, hoor...
[/edit]
 
ronalddevos
Idem hier.
Ik zit te werken, hoor de Experia doos resetten, alle verbindingen weg, een minuut later alles terug behalve een draadloze IP cam. Verbindt niet meer via WPA. Wel met WEP, maar ja.... Kan je net zo goed niet beveiligen :-) . Geprobeerd op ander AP: geen probleem. Terug naar de EB: nada...
Antwoorden van de helpdesk: 'Ach meneer, u moet niet klagen over een bruikleen modem', 'We kunnen niet alle apparaten ondersteunen', 'U kunt bellen en surfen, dus de EB doet wat hij moet doen' etc etc etc.
Heb er voor 45 euris een Linksys achter gehangen en alles draait fabelhaft op WPA of wat je maar wilt.
Ben nu alleen nog op zoek naar een vervanging van KPN na alle ellende (VPNs die het niet meer doen na een upgrade, ongevraagde resets naar fabrieksinstellingen etc).
Drama na drama.....
 
Moses 35i
Eigenlijk geven ze met een omweg aan dat ze meuk leveren waarop ze geen ondersteuning bieden.
Mijn kennis zit met hezelfde probleem. Het mooie is dat niet een wireless aparaat fatsoenlijk werkt met de TG789vn. Lijkt me echt heel sterk dat dit aan de gebruikte wireless apparaten ligt; eerder aan de brakke firmware van de TG789vn

Ik vraag me overigens wel eens af of men (KPN) liever alleen bejaarde klanten wil hebben die via een kabeltje willen internetten en alleen bellen met familieleden Pfft
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '"LOGIN wireless station [mac-adres] can't get authorized"', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie