obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
digitale uitgang
Nextjan
Ik wil graag óók geluid hebben in m'n keuken. De analoge uitgang is nu naar een versterker in m'n woonkamer verbonden. Nu heeft de Motorola 1960 ook een digitale spdf uitgang.
Kan ik deze uitgang gebruiken om dit realiseren?
En wat moet ik dan op die uitgang aansluiten? PC-speakers? Of eerst nog een digitale versterker?
 
j3ro3n
Daar zijn meerdere oplossing voor mogelijk - het hangt een beetje af van wat je nu voor een mogelijkheden hebt met je huidige versterker. Als deze de functionaliteit heeft voor het aansturen van 2 paar speakers (A + B ) dan kan je dit gewoon bedraad realiseren vanuit je huidige versterker, waarbij je Speakers A woonkamers zijn en Speaker B de keuken. Sommige versterkers hebben ook een multi-room instelling, dat zou een andere mogelijkheid zijn. Je kan ook gebruik maken van een tweede versterker speciaal voor in de keuken. Of anders wat "moderner" via mbv Sonos (zie www.sonos.com ).

In ieder geval kan je beide uitgangen gebruiken om aan te sluiten op een versterker, of analoog of digitaal. Direct op een speaker kan, maar die functionaliteit zit bijna uitsluitend in de high-end speakers en dat lijkt me voor de keuken een beetje over-kill.

Kortom, geluid in de keuken kan. Hoe is een kwestie van de mogelijkheden die je versterker nu biedt of wat je er voor zou willen uitgeven.
 
Nextjan
Mijn versterker heeft inderdaad aansluitingen voor 2 paar speakers. Maar ik wil graag het geluid in m'n keuken onafhankelijk van de woonkamer kunnen regelen. Is daar 'n oplossing voor?
Ik begrijp van je dat ik voor 't gebruik van de digitale uitgang van de Motorola een versterker met een digitale ingang nodig heb? Na enig googelen blijkt dat dit nogal prijzige apparaten zijn. Gewoon aansluiten op PC-boxjes kan niet?
 
Moses 35i
Nee, je zult echt gebruik moeten maken van een digitale versterker... Helaas.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'digitale uitgang', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voip telefoon via Eternet uitgang Experiabox V8 KPN Glasvezel diensten : 3 27 jun 2016
In maart gratis Sport1 voor digitale kijkers Eredivisie Live : 1 22 feb 2014
Optische uitgang geeft dolby surroundgeluid dor KPN Glasvezel Storing : 4 17 jan 2014
Digitale ontvanger Hardware instellingen : 2 09 dec 2012
Digitale TVgids: scrollen onmogelijk Algemeen : 1 16 nov 2011
Advertentie