obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
VDSL maassluis
akl
Heren, vandaag contact gehad met de klantenservice van KPN over mijn internet aansluiting. Hierbij werd gezegd dat ik nooit mijn down/upload snelheid zou halen puur omdat de centrale niet geschikt zou zijn voor VDSl. maar kan iemand mij vertellen waarom deze op de website wel aangeboden wordt.

Is VDSL wel of niet leverbaar in maassluis.
dus kan mijn upload wel boven de 1024kb/s uitkomen.
 
Codemeister
Niet elke centrale is geschikt voor VDSL (hogere snelheden dan het bekende ADSL). In jouw geval niet.
 
akl
Jammer. dan maar hopen dat ze dat ooit nog mogelijk gaan maken. Wel gek dat op de KPN site met postcode CKECK deze wel aangeboden wordt
Bedankt voor de info
 
akl
Hallo inmiddels zit ik op een VDSl line echter krijg ik bij speedtest mijn download niet hoger. De download is precies 14MB en upload precies 2MB echter in mijn modem zie ik veel hogere waarders staan zie hieronder

Hoe kan het dan mijn download en upload bij speedtest of test bestanden niet hoger is? Zijn onderstaande waardes puur op de modem gebaseerd en bepaaldKPN de snelheid op een andere maniert.

mvg,

Alexander

DSL-type: ITU-T G.993.2

Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 4.101 / 32.282

Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 7,4 / 14,6

Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 10,0 / 19,9

SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 10,8 / 5,4

Systeem Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / ----

Chipset Leveranciers-ID (lokaal/extern): BDCM / IKNS

Frameverlies (lokaal/extern): 0 / 0

Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / 0

Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / 0

Verbindingsverlies (extern): -

Foutseconden (lokaal/extern): 29 / 0

FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 1.537.415 / 1.235.627

CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 114 / 0

HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 1.305 / 0
 
TokkieTokkie
Snelheid wordt niet bepaald door de intrain waarde van je modem maar door je abbo.

Bij de VDSL zal het modem ALTIJD op de maximaal mogelijke snelheid intrainen, echter wil je er ook gebruik van maken dan zal je een premium abbo moeten hebben, anders wordt de snelheid gecapped op de snelheid van je abbo (bij jou te zien zo'n 16 mb (internet extra is dat)).
 
darkstalker
Waar in Maassluis woon jij dan dat er een VDSL wijkkast is? Ik woon namelijk in Oost, bij het Palet en daar kan ik geen VDSL krijgen volgens xs4all en kpn. Ik heb nu trouwens Caiway 50Mbit/4Mbit, maar dat is al 2 maanden zwaar slecht.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VDSL maassluis', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
VDSL verbindings probleem FEC errors 100 per minuut KPN Internet Storing : 4 09 mrt 2015
analoge telefonie mogelijk met VDSL-modem? KPN met eigen modem/router : 10 19 dec 2014
haperend tv beeld VDSL KPN Internet Storing : 4 26 nov 2014
Opnames iTV van VDSL naar glasvezel KPN Glasvezel diensten : 2 02 nov 2014
Advertentie