obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Airport Express en KPN Experiabox
MaupieX
Hoi,
Ik heb een nieuwe thomson gekregen na de overstap naar glasvezel. Bij het installeren moest uiteraard de Airport Express ook opnieuw geinstalleerd worden voor gebruik. Ik gebruik de Airport voor het afspelen van muziek via diverse apparaten. Met het Airport configuratieprogramma ging het opnieuw in gebruik nemen van de airport perfect. Nu komt de maar.... Onlangs is de thomson via de aan/uit knop herstart. Daarna is de Airport er blijkbaar uitgevlogen en ik krijg het gewoonweg niet meer voor elkaar om die twee apparaten met elkaar te laten praten. Het log van de thomson geeft aan : "LOGIN wireless station [mac-adres] can't get authorized"

Ik begrijp er ondertussen niets meer van. Via het airport utility programma vink ik de optie : verbinden met een bestaand draadloos netwerk aan. Ik geef de instellingen op , SSID, WPA/WPA2-PSK, Wachtwoord daarvoor en gaan... De instellingen worden vervolgens naar de airport geschreven en dan herstart de airport en zou dus verbinding moeten maken met de thomson. In dat proces gaat het steeds mis en wordt de airport niet meer gevonden. Ook is deze niet zichtbaar in de router. HELP

Ik weet niet wat ik nog kan doen. Oja, de firewall is zo ingesteld dat de airport is toegestaan etc.

Ik heb een laptop op Vista.

Airport heeft met vorige experiabox altijd prima gewerkt en tot voor kort ook met deze.

Hoop dat iemand dit herkent en me de juiste aanwijzingen kan geven

Dank je
 
maartenhouwer
Ik heb precies hetzelfde... Hopelijk kan iemand hierop een antwoord geven.
 
MaupieX
Hoi,
Heb jij al een oplossing gevonden? @maartenhouwer
 
spaceone
Ik krijg sinds de update 8.4.2.U EU ook de melding "LOGIN wireless station [mac-adres] can't get authorized" . Dit is vermoedelijk alleen door KPN op te lossen met een nieuwe update.

Aansluiten via kabel of d.m.v een extra router achter de Thomson aansluiten welke dan voor wlan wordt gebruikt en eventueel wlan op thomson uitschakelen. En de laatste optie is wachten op KPN en hopen dat het wordt opgelost.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Airport Express en KPN Experiabox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 okt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel diensten : 6 10 jul 2017
Advertentie