obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
siemens gigaset a580 duo werkt niet
NielsCornelissen
hallo ik ben hier pas nieuw en heb van modems etc ietswat ervaring mee
ik heb hier een IPB abonnement en kreeg laatst een arcadyan heel leuk en aardig aangesloten werkt ook wel
maar omdat ik graag nat type 1 wil hebben (ps3) heb ik gelukkig op marktplaats een siemens sx551 gekocht op de 1 of andere manier werkt dit dus niet terwijl wij deze eerder ok hebben gehad met een IPB abo.
de telefoon is een siemens gigaset a580 duo
ik krijg als ik het aansluit wel internet ok wifi maar het lampje van voice brandt niet hij ziet wel als je probeert te bellen dan gaat het lampje van tel 1 aan

alvast bedankt
Gewijzigd door NielsCornelissen op 16 januari 2011, 13:48
 
Codemeister
Heb je een SX551 aangeschaft met KPN-firmware?
 
NielsCornelissen
ja gewoon standaard kpn firmware maar het mooie is ik heb er 2 gekocht ik deed die andere aansluiten en alles deed het meteen !!!
 
Codemeister
Probleem opgelost dus?
 
NielsCornelissen
is die andere dan kapot ? gewoon kpn firmware en zelf gereset en opnieuw aan/uit

is deze gewoon stuk ?
 
Codemeister
Mogelijke situaties:

1) de firmware is geen KPN-firmware en dus werkt het niet
2) apparaat is defect
 
NielsCornelissen
nu werkt de andere modem ook niet meer had een geweldige 2 dagen nat type open GELUKKIG maar nu niet meer hoe kan dat dan naar 2 dagen de telefoon ineens niet meer werkt ik vind het maar apartFrown
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'siemens gigaset a580 duo werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Werkt opname? Hardware instellingen : 4 10 sep 2019
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Advertentie