obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
[iTV] Alle populaire zenders haperen enorm, andere zenders perfect
paulvi
Hallo! Ik heb gisteravond iTV aangesloten. Bijna alles lijkt goed te werken: uitzending gemist geeft perfect beeld, is storingvrij en laadt snel, alle niet-populaire zenders zijn perfect te zien, maar juist de populaire zenders (1 t/m 10, MTV, TMF, Discovery, NatGeo) haperen enorm. Lees: nauwelijks 3 seconden goed en vloeiend beeld en geluid te krijgen.

Mijn eigen bevindingen:
- Verbinding lijkt me goed (bewijs is o.a. dat ik perfect uitzending gemist kan gebruiken, zonder enige storing/hapering)
- Heb met nieuwe en oude Experiabox geprobeerd (oude is Thompson voor meerdere PCs, precies 2 jaar oud)
- Al meerdere malen de reset procedure gevolgd

Kunt u mij helpen?

Edit: Titel aangepast
Gewijzigd door KaPteiN op 14 januari 2011, 10:35
 
Codemeister
Kun je de specificaties van je verbinding eens plaatsen?
 
paulvi
Ik ben nu even op werk. Kan in grove lijnen details geven. Verbinding is de "Extra" variant (16mbps). Ik haal die 16 niet.. Speedtest komt op 1070kb/s uit. Vanochtend is ook lijnmeting door KPN helpdesk gedaan, signaal leek in orde. Helpdesk kon we verder ook niet direct helpen (alles leek goed voor hem). Issue is doorgezet naar achterliggende afdeling.

Als jullie echter nog suggesties hebben hoor ik dat graag Smile!
 
Codemeister
Wat je eventueel zou kunnen proberen is een volledige reset van je modem.

Helpt dit niet, installeer dan de firmware van de TV-ontvanger opnieuw. Dit kun je doen door tijdens het opstarten van de ontvanger op de 'menu'-toets te drukken en te kiezen voor 'software verwijderen'.
 
paulvi
Dank! Ga het vanavond proberen Smile ..
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[iTV] Alle populaire zenders haperen enorm, andere zenders perfect', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Duitse zenders Helpdesk : 1 11 apr 2017
Duitse zenders niet meer te ontvangen. Programma aanbod : 2 06 apr 2017
Zie geen Duitse zenders Helpdesk : 2 01 jan 2017
KPN Glas Zenders Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 1 23 mei 2016
Meer HD-zenders bij KPN Programma aanbod : 2 30 mrt 2016
Advertentie