obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
de central
Cyberbot
Hoi,
heb een vraagje
Laatste wijziging in 2005


KPN Nummercentrale   Afk   Adres   Postcode   Plaats   Aansl   KPN   BBned   BaByXL   
Werkendam   Wkm    Wilgenlaan 2a   4251 GE   Werkendam   4000           JA               BitStream     Ne

so mijn vraag is wat is het verschiel tussen BitSteam en ADSL2+ ?
en wat is de BabyXL ? sommige hebben JA en sommige niet
zo te zien onze central krijg zo en zo nooit een Glas omdat weinig insluiten in heb?

is the Bitsteam is niet sneler als ADSL2+ toch?
Bitsteam is tot 1.5Mbps/sec maar ADSL2+ kan tot 40 Mbps/s ?

gr,
Gewijzigd door Cyberbot op 13 januari 2011, 14:43
 
Codemeister
ADSL2+ gaat tot 24 Mbps.
BitStream gaat tot 8 Mbps.
BabyXL was de ISP Tiscali.
 
TokkieTokkie
BitStream en BabyXL waren gewoon ADSL aanbieders met een eigen netwerk, bitstream bied ook gewoon ADSL2+ hoor.
 
Cyberbot
zo te zien onze central is nog niet up to date, of misschien het is well maar die postcode site niet updated?
ik heb zelf VDSL2 en woon niet veer van central,
 
Codemeister
Sorry Cyberbot, maar je moet echt je spelling nalopen voordat je een post maakt. Dit komt in de buurt van onleesbaar.

Ik herinner me een aantal posts van jou waarin je aangaf niet tevreden te zijn met de snelheid die je haalde, ik kan je het volgende uitleggen;

Je hebt VDSL2 maar een abonnement van 16 Mbit. Hoger dan (ongeveer) 1.7 MB/s zul je dus inderdaad niet komen. Gezien je dicht bij de centrale woont haal je een maximale snelheid van (ongeveer) 30/35 Mbit (gebaseerd op je vorige posts).

Overweeg te upgraden naar een ander pakket als je een hogere snelheid wilt.
 
Cyberbot
Codemeister,
ik vroeg niks over de snelheid of de afstand van de centrale,
mijn spelling komt door dat ik van uit mijn Iphone post die doet auto correctie,
ik zag bij onze central dat die Bitstream heeft en ik heb VDSL2+ dus wow gewoon weten hoe het zit!
trouwens als ik premium neemt, niemand garandeert mij dat ik die snelheid haalt!!
dus ik zie geen reden om dat te doen,
Gewijzigd door Cyberbot op 14 januari 2011, 21:31
 
Codemeister
Omdat je meerdere posts hebt gemaakt die allemaal op hetzelfde neer kwamen.
Dus bij deze: zou je Premium kiezen dan heb je een dichtgetimmerde Experia Box maar wel een snelheid van 30-35 Mbit.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'de central', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
2 x comedy central Programma aanbod : 3 07 jan 2011
Advertentie