Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
KPN Wijgert mij eerder te laten weggaan.
|
|
Thomas-Train |
Geplaatst op 12 January 2011, 17:20
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 12 Jan 2011 |
Recentelijk ben ik overgestapt van KPN naar Vodafone. Omdat mijn telefoon gestolen is besloot ik een nieuwe telefoon te kopen i.c.m een abonnement van Vodafone. Toen ik mijn toestel ontvangen had stond (en staat) er boven aan mijn telefoon de tekst 'Sim not provisioned:2'. Nadat ik dit gegoogled had kwam ik er achter dat mijn simkaart nog niet geactiveerd was en ik heb dus Vodafone gebelt. Zij hebben toen gezegd dat ze een 'Factureringsverzoek' voor 7 februari voor mij zouden indienen (wat ik nogal laat vond aangezien ik dan een maand zonder telefoon zit). Op mijn beurt heb ik KPN gebelt en gevraagd of er geen mogelijkheid was om dit factureringsverzoek eerder goedgekeurd te krijgen. Dit was geen probleem en als ik Vodafone zou vragen om een factureringsverzoek voor een eerdere datum te doen dat het dan ongetwijfeld goedgekeurd zou worden. Ik heb toen naar Vodafone gebelt en gevraagd of ze dit voor mij wilden doen en dit hebben ze ook meteen gedaan. Nu hoor ik dat KPN het verzoek heeft afgekeurd op basis van de maand opzeg termijn waar ik aan vast zit. Ik moet nu dan ook weer naar vodafone vragen om een factureringsverzoek in te dienen voor 12 februari. Het is zeer schadelijk voor mijn financiele welzijn dat ik niet kan bellen. Daarom heb ik dan ook een prepaid simkaart aangeschaft om mee te kunnen bellen/smsen etc. dit is alleen gruwelijk onhandig i.v.m het nieuwe nummer wat ik dan heb. Kort samengevat, - KPN wil mij niet weg laten gaan zonder reden, ze hoeven immers alleen maar de informatie vrij te geven aan Vodafone. - De helpdeskmedewerkers liegen je voor, ze zeggen ja maar doen nee. |
|
|
Thomas-Train |
Geplaatst op 12 January 2011, 22:48
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 12 Jan 2011 |
iemand tips? |
|
|
Codemeister |
Geplaatst op 13 January 2011, 09:59
|
Activiteit » Bakkum » 1901JW Berichten: 680 Lid sinds: 20 Aug 2010 |
De resterende periode afwachten. Daar heb je ook het contract voor ondertekend. Eventueel vragen naar een afkoopsom, zodat de resterende periode vervalt. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN Wijgert mij eerder te laten weggaan.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
simkaarten van telefoonnummer laten wisselen. | Algemeen | : 1 | 19 Jul 2015 |
dvr laten mailen bij alarm via H220N | Hardware instellingen | : 1 | 20 Jun 2012 |
VDSL ?? pff houw op. eerder slowADSL | Algemeen | : 5 | 24 Nov 2011 |
2de PC verbinding laten maken met thomson TG787 | Algemeen | : 1 | 24 Aug 2010 |
Advertentie