obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem/router, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
linksys wag120n geshikt voor internet basis?
tommy_2000
Ik ben het gezeik omtrent het NAT probleem helemaal zat en ben aan het kijken om mijn huidige experiabox (Arcadyan) te vervagen voor een ander modem. Zoals de titel al doet vermoeden vraag ik mij af of de linksys modem/router WAG120N geschikt is om te gebruiken. Dit modem is niet heel erg duur en voldoet volgens mij wel aan de eisen. Ik heb een annex A lijn (volgens de gegevens in mijn huidige modem) dus kan ik ook gewoon de annex A versie kopen?

Alvast bedankt!
 
Moses 35i
Heb je alleen Internet of maak je gebruik van Internet+Bellen? Als het laatste waar is kun je alleen met de Experiabox aan het werk.
 
tommy_2000
Ik heb alleen internet.
 
Codemeister
Dan heb je de inloggegevens nodig ('kpn@direct-adsl' met wachtwoord 'kpn'Wink maar in principe zal het werken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'linksys wag120n geshikt voor internet basis?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Advertentie