obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van KPN. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
Problemen en onduidelijkheden activatie sim na diefstal
mitfry
Goedenavond Forumleden,

Voordat ik mijn probleem zal uitleggen wens ik iedereen graag een gelukkig 2011 toe!

Mijn probleem:
Een kleine anderhalve week geleden is mijn Blackberry gestolen tijdens het uitgaan, diezelfde avond heb ik mijn sim nog laten blokkeren en een nieuwe aangevraagd. De nieuwe sim had ik probleemloos binnen een paar dagen binnen, alleen kan ik er (tot op heden) niet mee bellen, smsen of internetten. De sim moet uiteraard nog geactiveerd worden, dit heb ik geprobeerd via de Hi website maar helaas zonder succes. Ik heb de klantenservice direct geprobeerd te bereiken maar na ruim 5 kwartier in de wacht gestaan te hebben vond ik het wel even genoeg, vandaar dat ik het forum probeer.

Ik kan nog steeds inloggen op de Hi website en mijn gegevens bekijken, en wijzigen etc, hier heb ik ook mijn sim kunnen blokkeren. Nu is er daar ook een mogelijkheid de sim te DE-blokkeren maar nu vraag ik mij af of dit de oude (op dit moment geblokkeerde sim) weer her-activeert of dat dit de nieuwe sim zal activeren die ik opgestuurd gekregen heb.

Alvast bedankt voor eventuele reacties.


Gr,


Mitfry


----
Edit:

Tot mijn verbazing is mijn bericht in de verkeerde sectie geplaats, ik hoop dat het bericht verplaatst kan worden en dit verder geen problemen oplevert.
Gewijzigd door mitfry op 02 januari 2011, 23:06
 
Codemeister
Kun je op de site van Hi geen SIM-nummer vinden, waarmee aangegeven wordt of je oude of nieuwe SIM wordt ge(de)blokkeerd?
 
mitfry
@Codemeister

Bedankt voor de snelle reactie!

Helaas zegt de Hi knop niks meer dan "De-blokkeren". Ik kan verder ook geen info vinden over welke sim er gedeblokkeerd zal worden. Het activeren van de nieuwe sim kan normaal gesproken op "http://www.hi.nl/Simkaart-activeren.htm" maar helaas werkt dit niet.
 
mitfry
Dit is alles wat er op de pagina weergegeven wordt:


Deblokkeren of nieuwe sim-kaart aanvragen: 
Je mobiele nummer: 0612345678
De status van je aansluiting: Geblokkeerd



--------------------------------------------------------------------------------


Ik heb mijn toestel terug gevonden:
Momenteel is je sim-kaart geblokkeerd. Wil je deze deblokkeren, omdat je bijvoorbeeld je telefoon
of sim-kaart hebt teruggevonden? Dan hoef je alleen maar op de knop "nu deblokkeren" te klikken.

     Nu deblokkeren   
   


--------------------------------------------------------------------------------


Ik wil toch een nieuwe sim-kaart bestellen:
Vraag een nieuwe sim-kaart aan.

     Naar sim-kaart aanvragen   
   


Meer info krijg ik helaas niet.
Gewijzigd door mitfry op 02 januari 2011, 23:31
 
Codemeister
Als ik het zo lees dan vermoed ik dat je nieuwe SIM nog niet gekoppeld is aan je account. Voornamelijk omdat je aangeeft dat de knop 'de-blokkeren' zichtbaar is. Ik zou toch aanraden een nieuwe poging te wagen om in contact te komen met Hi.
 
mitfry
Dat lijkt mij ook het verstandigst.

Bedankt Codemeister!
 
Codemeister
Prima! Laat even weten hoe het afloopt...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen en onduidelijkheden activatie sim na diefstal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers : 11 02 jan 2017
Problemen met bekabeld LAN Routers : 7 27 jul 2016
problemen afspelen opgenomen programma's Algemeen : 8 09 sep 2015
dikke problemen met stabiliteit en problemen met PPPoE sessies over glasvezel en Experiabox V8 KPN Internet Storing : 8 29 jan 2015
wifi problemen Galaxsy S3 Algemeen : 3 12 feb 2014
Advertentie