obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Opleveringsproblemen
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
ISDN eindelijk verhuisd maar ADSL signaal niet...
Celocelava
8-12-2008 heb ik via 0800-0403 verzocht om het aanleggen van een nieuwe ISDN aansluiting in ons bedrijfspand en tegelijkertijd het verleggen van de oude ISDN+ADSL aansluiting (ISRA) naar de nieuwe ingang (nieuwe ISRA) in het bedrijfspand. 2 januari 2009 is eindelijk de nieuwe aansluiting gerealiseerd maar zonder vooraf te communiceren werd de oude aansluiting niet verlegd/verhuisd. Gevolg daarvan was dat we onze verbouwing uit moesten stellen. 2 januari dus gelijk maar gebeld met de helpdesk, duurde zo'n 2,5 uur, die kon mij vertellen dat ik zelf de verlegging/verhuizing had geannuleerd op 24-12-08. Dit had ik zeer zeker niet gedaan! Na nog een uur discussie overeengekomen dat KPN zsm een monteur zou inplannen om de verlegging/verhuizing te regelen. Na nog zo'n 2,5 uur per week geurende 3 weken doorverbonden te zijn van helpdesk naar helpdesk is uiteindelijk gistermiddag 30-01-09 de ISDN lijn verhuisd. De monteur riep gelijk dat hij op de nieuwe lijn geen ADSL signaal binnenkreeg en gaf dat in mijn bijziijn ook gelijk door aan KPN, de monteur antwoordde mij daarop dat het binnen een uur geregeld zou worden (toen was het 14.30). Om 16.30 nog steeds geen ADSL dus maar weer de helpdesk gebeld. Na 1,5 uur discussie met diverse helpdesks kreeg ik te horen dat het probleem bij XS4ALL ligt en dat KPN niets voor me kon doen. Dus XS4ALL gebeld: Nee meneer, het probleem ligt bij KPN, ik heb het zojuist nagevraagd en het duurt volgens KPN 10 werkdagen voordat u weer wordt aangesloten. Dus maar weer met KPN gebeld: Meneer ik maak er nu een spoedopdracht van en dan moet het binnen een paar dagen geregeld zijn. Vanmiddag voor de zekerheid nog een keer gebeld met KPN: Meneer, het gaat echt 10 werkdagen duren met ingang van gisteren (30-01-09. Het gevolg is dus dat we door een fout van een paar incapabele mensen werkend bij of voor KPN 10 dagen zonder internet ons bedrijf moeten runnen waarbij zo'n 90-95% van de omzet via internet wordt gegenereerd. Wie kan mij helpen om:
1. Die DSL verbinding sneller tot stand te brengen
2. De gederfde omzet en de kosten (totaal nu zo'n 10 uur aan de telefoon met de helpdesk gehangen) bij KPN te claimen.

Bij voorbaat dank,

Peer
 
vdrijver
Hebben wij jaren geleden ook gehad met KPN bij een klant van ons.Daar kwamen de verkeerde nummers binnen na migratie.bleek dat er verkeerd gelast was in de grond.Monteur vond het wel prima en wilde gewoon weggaan en de klant(supermarkt) zonder pin en telefoon laten zitten op de dag voor de opening.Hebben gewoon de bus van de monteur klem gezet met onze bedrijfsbussen,zodat ie wel moest regelen dat er een graafploeg kwam om de boel goed te maken.En het is ook goed gekomen(al waren ze nog wel wat uurtjes aan het werk `s avonds).
Fritzbox fon 7170,1 fonera + buitenantenne, 3 com 16 poorts 10/100 switch, xs4all only light 1/8 via kpn bitstream,voip via xs4all, 1 2003 server,3x pc ,1 asus eee pc en 1 laptop,conceptronic ch3snas + 2 x640 Gb ata 300/32 mb
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ISDN eindelijk verhuisd maar ADSL signaal niet...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Aansluitpunt ISDN? Hardware instellingen : 4 13 okt 2022
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Advertentie