obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met KPN glasvezel, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Veel problemen KPN Glasvezel
marja1954
Sinds mei 2010 hebben wij glasvezel van KPN. Tot aug. werd de beloften van snel internet en schitterende TV ingelost.
Sinds aug. echter haal ik draadloos een snelheid van nog geen 5mb/s en bekabeld haal ik een snelheid die ver onder de 15 mb/s ligt. Dit voor een zilverabonnement รก 90,= per maand ligt heel erg ver onder de norm wat mij betreft, er wordt beweerd dat je een snelheid zou hebben van 50 mbps.
Diverse monteurs zijn al aan huis geweest, het modem en de experience box zijn vervangen, beloften worden gedaan maar niet na gekomen. Elke maand wel 90,= van mijn rekening afschrijven, toren hoge telefoon kosten maar tot nu toe na 5 maanden is de intenet verbinding droevig.

Heeft iemand hier ook ervaring mee en wat behalve steeds aan de telefoon hangen zijn de mogelijkheden.
Ik heb echt spijt als haar op mijn hoofd dat ik met KPN in zee ben gegaan, de afzettersAngry
Gewijzigd door op 02 januari 2011, 14:24
 
marja1954
Hallo Knol en Robert,

Bedankt voor jullie reactie.
Het probleem ligt niet aan mijn laptop aangezien de verbinding met de laptop van mijn partner nog veel trager loopt. KPN heeft ook geconstateerd dat de problemen "ergens" anders aan moet liggen.

Gisteren voor de zoveelste keer maar weer eens gebeld en gelijk gezegd dat ik terug gebeld wil worden door het escalatie team....dat schijnt een bepaalde urgentie status te zijn waardoor KPN je dan terug belt. Tot op heden nog niets gehoord....zucht.
Toen ik opperde dat ik eigenlijk van KPN glasvezel af wil werd mij gelijk gewezen op het feit dat mijn contract nog loopt tot mei.....het lijkt er dus op dat ik mij wel moet houden aan het contract en KPN er met de pet naar kan gooien.

Afijn de toezegging is gedaan dat A: ik hierover terug gebeld wordt vandaag.......???
B: 4 januari worden de lijnen getest aangezien er meer mensen
last van hebben.
Toch vreemd dat de klacht al is gemeld in aug. en nu pas worden....(zeggen ze) de lijnen getest.

Wat betreft het wonen in de meterkast......ik kan de meterkast dromen zo vaak heb ik die kast al van binnen gezien om met dat modem te prutsen. Hun advies om bekabelt te gaan internetten is volstrekte onzin...glasvezel zou DE toekomst zijn en aangezien ik al half invalide ben heb ik er weinig zin in om mijn nek te breken over allerlei kabels die dan door de woning liggen.

Kortom KPN maakt beloften die bij lange na niet nagekomen worden en bij klachten wordt je aan het lijntje gehouden.

Groetjes een zeer gefrustreerde klant van KPN
 
sannie
hier in leeuwarden sinds augustus 2010 glasvezel maar het is bagger
internet laad traag.
ik zit op een chat room op camfrog en daar stotterd de muziek heel vaak.
en dan is het weer goed
tis gewoon niet meer leuk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Veel problemen KPN Glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers : 11 02 jan 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel en RT-N66U Eigen netwerk : 4 12 okt 2016
Advertentie